1393-11-11 11:01
1741
0
9727
سرپرست تربیت بدنی خراسان جنوبی:

میزبانی استان گلستان از مسابقات تنیس روی میز بی نظیر است

سرپرست تربیت بدنی پیام نور خراسان جنوبی گفت: میزبانی دانشگاه پیام نور استان گلستان از شانزدهمین دوره مسابقات تنیس روی میز دانشجویان پسر یک میزبانی بی نظیر است.

محمدعلی حسن آبادی سرپرست تربیت بدنی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی در گفتگو با روابط عمومی گفت: سطح شانزدهمین دوره از مسابقات تنیس روی میز دانشجویان پسر دانشگاه های پیام نور سراسر کشور که به میزبانی پیام نور استان گلستان در حال برگزاری است با همکاری و همدلی 15 استان شرکت کننده بسیار عالی و پرشور به نظر می رسد.

وی با بیان اینکه دانشجویان شرکتت کننده در این مسابقات همگی مستعد و علاقه مند هستند، افزود: یکی از جنبه های مهم مسابقات ورزشی حضور جوانان جهت تقویت روحیه سازندگی در عرصه های مختلف است.

حسن آبادی با اشاره به آب و هوای مطبوع و دل انگیز استان گلستان به عنوان میزبان این دوره از مسابقات، عنوان داشت: میزبانی استان گلستان با توجه به امکانات تا به اینجای کار بی نظیر بوده چرا که کم تر استانی میزبانی این سطح از مسابقات را می تواند بر عهده بگیرد.

سرپرست تربیت بدنی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی همچنین از میزبانی احتمالی پیام نور خراسان جنوبی از المپیاد ورزشی دانشجویان پیام نور در سال 94 نیز خبر داد و اظهار داشت: تیم تنیس خراسان جنوبی به خصوص در چند دوره انفرادی با نقش آفرینی امید عباسپور به رتبه قهرمانی دست پیدا کرد و پیش بینی می شود این دوره نیز نقش آفرینی ثمربخشی داشته باشیم ضمن اینکه هدف برد و باخت نیست بلکه هدف حضور و همدلی است.

وی سطح بازیکنان شرکت کننده در این دوره از مسابقات را بالا ارزیابی کرد و گفت: اکثریت قریب به اتفاق تنیس بازان این دوره حداقل چند دوره قهرمان استان شدند، بسیاری از آنان در لیگ های کشوری نیز حضور داشته و برخی نیز قهرمانان کشوری هستند به طور کل وضعیت ورزش در دانشگاه های پیام نور به دلایل مختلف وضعیت مناسب و قابل قیاس با قهرمانان سطوح بالای کشوری است.

حسن آبادی در پایان ضمن تمجید از شیوه داوری داوران این دوره از مسابقات، عنوان داشت: تا کنون در این مسابقات فقط نقاط قوت دیده شد و می توان گفت نقطه ضعفی وجود نداشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.