1393-11-10 16:38
1838
0
9675

آغاز پذیرش مسابقات تنیس روی میز دانشجویان پسر پیام نور کشور در گرگان

پذیرش بازیکنان شانزدهمین دوره مسابقات تنیس روی میز دانشجویان پسر دانشگاه های پیام نور سراسر کشور ساعاتی پیش به میزبانی پیام نور استان گلستان آغاز به کار کرد.

به گزارش گلستان ما؛ پیام نور استان گلستان میزبان شانزدهمین دوره از سری مسابقات ملی تنیس روی میز دانشجویان پسر دانشگاه های پیام نور از یازدهم تا چهاردهم بهمن ماه سال جاری خواهد بود.

پذیرش تیم های متقاضی از 15 استان کشور با تعداد 52 بازیکن ثبت نام کننده از صبح امروز در محل پردیس امام خمینی (ره) گرگان آغاز و تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت.

همچنین مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات ساعت 19 امروز با سخنرانی دکتر قربان شهریاری رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان و عباس نیاوند معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان نیز در سالن آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگیان گرگان برگزار و بازی ها نیز پس از قرعه کشی از صبح فردا در سوله ورزشی پیام نور مرکز گرگان به صورت گروهی سپس انفرادی و در نهایت به صورت دوبل انجام خواهد شد.

گفتنی است دانشگاه پیام نور استان گلستان به عنوان میزبان این سری از مسابقات، برنامه های تفریحی و آموزشی نیز در قالب کارگاه «علم تمرین» و اردوی یک روزه بازدید از «کاخ موزه» شهرستان گرگان نیز برای تیم های مهمان تدارک دیده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.