1393-09-21 14:51
2059
0
7135

المپیاد ورزشی دانشجویان پسر گلستان در گرگان برگزار شد

المپیاد ورزشی دانشجویان پسر استان گلستان به همت کمیته تربیت بدنی کنگره شهدای دانشجوی گلستان روز گذشته آغاز به کار کرد.

 به گزارش گلستان ما ، المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های گلستان، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه دولتی گنبد کاووس، دانشگاه پیام‌نور استان، دانشگاه جامع علمی - کاربردی گلستان، دانشگاه علوم پزشکی گلستان، دانشکده‌های فنی وحرفه ای استان و دانشگاه غیرانتفاعی لامعی گرگان روز گذشته در دانشگاه آزاد گرگان در دو رشته فوتسال و تیراندازی آغاز به کار کرد.

10 تیم شرکت کننده از این 10 دانشگاه پس از قرعه کشی و تقسیم بندی در سه گروه در رشته فوتسال آغاز به رقابت کردند که این رقابت‌ها تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

مسابقات در رشته تیراندازی در روز اول به پایان رسید و بر اساس داوری‌های به عمل آمده و اعلام نتایج در عصر روز گذشته، تیم دانشگاه علوم پزشکی گلستان به رتبه اول، دانشگاه آزاد گلستان رتبه دوم و دانشگاه جامع گلستان به رتبه سوم دست یافتند.

لازم به ذکر است، این المپیاد ورزشی به همت کمیته تربیت بدنی کنگره شهدای دانشجوی استان گلستان در دو بخش خوهران و برادران تدارک دیده شد که مسابقات خواهران در تاریخ سیزدهم و چهاردهم ماه جاری در دو رشته پینگ پنگ و والیبال برگزار شده بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.