1393-09-14 19:54
2149
4
6818
نایب رئیس شورای شهر گرگان :

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره باخت‌ها پاسخگو باشد

هزارجریبی در واکنش به باخت‎های تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: اینگونه باخت‎ها دیگر معنی ندارد و سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان باید در این باره پاسخگو باشد .

به گزارش گلستان ما ، نبی‎الله هزارجریبی نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در واکنش به باخت‎های تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: اینگونه باخت‎ها دیگر معنی ندارد و در جلسه صحن علنی فردای شورای اسلامی شهر گرگان این موضوع به صورت جدی مطرح خواهد شد.

وی ادامه داد: موضوع باخت تیم بسکتبال شهرداری گرگان یکی از دغدغه‎های اصلی اعضای شورا است که باید بررسی شود علت این امر چیست.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: فردا کبیر سرمربی تیم بسکبتال شهرداری گرگان باید پاسخ صریح و قانع‎کننده‎ای برای نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر گرگان داشته باشد.

هزارجریبی تاکید کرد: کبیر باید توضیح دهد که چرا از هفت بازی در پنج بازی شکست خورده‎ایم.

وی در خصوص کسب نتایج ضعیف کادر فنی تیم در پنج سال گذشته اضافه کرد: تغییر کادر فنی یکی از گزینه‎های مطرح شده از طرف اعضای شورا است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان اضافه کرد: فردا بسیاری از مسائل مطرح و بررسی می‎شود و اگر به جواب قانع‎کننده‎ای نرسیدیم در خصوص تغییرات جدی در کادر فنی تیم اقدام خواهیم کرد.

هزارجریبی تصریح کرد: در حال حاضر برای این تیم از بودجه شهرداری گرگان که بیت‎المال است هزینه‎های فراوانی انجام می‎شود و ما نیز به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر و ناظران بیت‎المال باید درباره این موضوع به مردم پاسخ دهیم.

وی در پایان گفت: به هر حال باید درباره مسائل و سؤال‎ها در خصوص باخت‎ها پاسخ داده شود که چرا این همه باخت در کارنامه تیم به راحتی ثبت می‎شود.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

تجرى

آقاى هزارجريبىمديرعامل تيم يعنى آقاى صادقلو بايد به شورا پاسخگو باشد نه مربى . اين سر و صدايى كه توسط شما و ربيعى بلند شده چيزى جز فرافكنى قصور آقاى شهردار نيست . با جوسازى نبايد ناتواني هاى آقاى صادقلو را بپوشانيد. شما در برابر مردم بايد پاسخگو باشيد

0
0
پاسخ
1393-09-15 12:30
مژگان

بله کاملا درست است فرمایشات آقای تجری . صادقلو باید جوابگو باشه تا کی میخواین این کارا رو ادامه بدین . برادر شما میخوای بیای واسه مجلس اصن نمیدونی قضیه چیه تا یه داستانی میشه خودتو میندازی وسط آقا ما هم هستیم دست بردارید از این کارا تو رو خدا خداییش ما موندیم از کار شما که دارید چکار میکنید توی شورا البته نگاه کارشناسی من در رابطه با تیم شهرداری اینه که سر مربی هم باید بره دیگه. بره استراحت کنه دیگه پیر شده نمیدونه باید چکار کنه . امون از پیری یعنی ماها هم قراره یه روز مثل اینا بشیم . خدا نکنه

0
0
پاسخ
1393-09-15 19:23
مسعود

مخاطبين عزيزهمين بس كه مهندس هزارجريبي گرگان را از دست مديران...نجات داد و خودش را به وعده هاي شهردار نفروخت و ماشين جك را قبول نكرد ووووواز اين فرزند شهيد ما همين منش علوي را توقع داشتيممهندس از سرمايه هاي گرگان است خودتان تيشه به تيشه خودتان نزنيد ....حق شماست همان مازندراني ها بر شما حكومت كنند

0
0
پاسخ
1393-09-27 10:50
محمد

سلامآقاي تجري شهردار صادقلو نعمتي است كه بر شما نازل شدحيف كه ايشان شهردار گرگان شد در شهر ما كه بود هنوز از او به نيكي ياد مي كنند صادق عادل و دست پاك.....

0
0
پاسخ
1393-09-27 10:52

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.