1393-09-08 08:23
2829
0
6462

شهدای آق قلا مقتدرانه قهرمان لیگ برتر استان شد

تیم فوتبال شهدای آق قلا با برتری مقابل تیم استقلال بندرگز در فاصله ۲ هفته تا اتمام مسابقات لیگ برتر باشگاههای استان ، عنوان قهرمانی خود در این رقابت ها را مسجل کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گلستان لیگ ، در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان گلستان، تیم شهدای آق قلا در دیداری پرحاشیه در استادیوم امام رضا (ع) بندرگز به مصاف تیم استقلال بندرگز رفت و در پایان با ۳ گل مقابل حریف مدعی خود به برتری دست یافت تا شاگردان عبدالله شایسته با شایستگی و با کسب ۳۱ امتیاز مقتدرانه راهی رقابت های فصل آینده لیگ دسته سوم کشور شوند.

نجیب کوچکی دو بار و جمیل قونج زاده یک بار برای نماینده آق قلا در این دیدار موفق به گلزنی شدند.

از نکات مهم این دیدار اخراج عبدالحکیم قره جه ، سرمربی تیم استقلال بندرگز در دقیقه ۲۰ مسابقه بعلت اعتراض شدید به داور و اخراج محمد حسین عقیلی دروازبان تیم استقلال در دقیقه ۲۶ بعلت خطای شدید بر روی مهاجم حریف بود.

تیم استقلاتل بندرگز با تحمل دومین شکست متوالی خود در این رقابت ها به رتبه سوم جدول رده بندی مسابقات سقوط کرد.

در دیگر دیدار این هفته تیم عقاب گنبد با برتری ۳ بر ۲ مقابل تیم استقلال سرکلاته کردکوی ۲۳ امتیازی شد و به رتبه دوم جدول رده بندی مسابقات راه یافت.

دیدار تیمهای شاهین بندرگز و پاس گرگان نیز بعلت سفر ریاست محترم جمهور به استان گلستان و آماده سازی استادیم آزادی گرگان جهت انجام مراسم مربوط به این سفر لغو و به زمان دیگری موکول شد.

تیم شهید آسیابی کلاله نیز در دیدار مقابل تیم همت گنبد، به علت حذف نماینده گنبد از ادامه مسابقات و عدم حضور در این مسابقه ۳ بر ۰ برنده اعلام شد تا نهمین امتیاز خود در این فصل از مسابقات را کسب نماید.

مدیریت پایگاه خبری تحلیلی رادکانا، قهرمانی تیم فوتبال شهدای آق قلا در رقابت های لیگ برتر استان گلستان و راه یابی به رقابت های لیگ دسته سوم باشگاههای کشور در فصل ۹۵ – ۹۴ را به بازیکنان، مربیان و کلیه دست اندرکاران این تیم تبریک عرض می نماید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.