1393-09-01 19:38
4268
0
6124
در هفته پایانی لیگ دسته اول استان گلستان؛

استقلال جوان خان ببین برد و جشن قهرمانی برگزار کرد

استقلال جوان خان ببین ، در آخرین دیدار بازی این فصل موفق شد حریف رده دومی خود را شکست دهد وجشن قهرمانی بگیرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از آبشار، استقلال جوان خان ببین در آخرین دیدار بازی این فصل از رقابت های لیگ دسته اول استان گلستان موفق شد با حساب دو بر یک حریف رده دومی خود کشاورز علی آبادکتول را شکست دهد .

سید محمد نیک نژاد عقیلی مربی تیم استقلال جوان خان ببین در این دیدار ؛ مظاهر ترکمانی ، امید جباری ، مهدی امامی ، فرهاد نظر خانی ، محمد کیا ( رمضانعلی سوسرایی ) ، اسماعیل روشنی ( احمد تازیکه ) ، ستار اونق ، حسن فراتی ( حسین کوهساریان ) ، علی احمدی ، رضا غفاری و محسن عجم را برای پیکار با کشاورز به میدان فرستاد .

DSC04203

استقلالیها بازی را خوب آغاز کردند و چندین موقعیت را روی دروازه کشاورز خلق کردند ؛ اما پس گذشت ۲۰ دقیقه از جریان بازی به تعادل کشیده شد و سر انجام در دقیقه ۴۴ ، عادل خسروی موفق شد با یک ضربه ایستگاهی تماشایی دروازه مظاهر ترکمانی را بگشاید .

DSC04209

در نیمه دوم تیم همراه با تغییراتی راهی میدان شدند و تماشاگران بازی متفاوتی را شاهد بودند که تنها سه دقیقه بعد از شروع نیمه دوم ، کاپیتان امید جباری موفق شد بار دیگر در زمانی حساس برای استقلال گلزنی کند تا بازی به تساوی کشیده شود .

DSC04206

این پایان کار نبود و عطش استقلالیها برای باز کردن دروازه مجدد کشاورز ، فرو نکشید و در نهایت ستار اونق موفق شد در دقیقه ۷۵ و روی ریباند ضربه محسن عجم دروازه کشاورز را فرو بریزد .

در ادامه نیز توپ و میدان به دست بازیکنان استقلال جوان بود و در پی همین حملات موفق شدند یک پنالتی را نیز از حریف بگیرند کی در پی آن ، جنجالهایی به پا شد ! فرهاد نظر خانی برای نواختن پنالتی پشت توپ قرار گرفت ، اما موفق به گشودن دروازه کشاورز نشد .

DSC04210

بازی با همان نتیجه دو بر یک به پایان رسید .

تیم استقلال جوان خان ببین در حالی عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود نمود که با ۳۰ گل زده عنوان بهترین خط حمله و با ۵ گل خورده عنوان بهترین خط دفاع لیگ را نیز به نام خود به ثبت رساند.

محسن عجم ، مهاجم توانمند تیم استقلال با زدن ۱۳ گل در ۹ مسابقه عنوان آقای گل این دوره از مسابقات را نیز از آن خود کرد.

DSC04211

در پایان بازیکنان به جشن قهرمانی را برگزار کردند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.