1393-09-01 11:59
3187
1
6119

تصاویر/ دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان با قهرمان کاراته جهان در گالیکش

روز پنجشنبه مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان و رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گالیکش با حضور در منزل ایمان سنچولی قهرمان مسابقات جام جهانی کاراته در آلمان با وی دیدار کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه ، مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان در این دیدار با تبریک قهرمانی و کسب مدال طلای جهان، ایمان سنچولی را نمونه جوانان پراستعداد شهرستان گالیکش معرفی کرد و گفت: این فرزند شایسته مایه افتخار استان است که توانست پرچم جمهوری اسلامی را بااقتدار برافرازد و امیدواریم که با کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی کاراته افتخاری دیگر برای این استان به ارمغان آورد.

قربانعلی پاشا با بیان این که قهرمانی در رشته‌های ورزشی برای ورزشکاران توانمند ما مقدمه پهلوانی است، سنچولی را در تمام عرصه‌ها الگویی برای تمام جوانان استان گلستان دانست.

پاشا از ایمان خواست از مسائل حاشیه‌ای ورزش دوری کند و با اطاعت از مربیان و بزرگان نماینده خوبی برای استان گلستان در میدان‌های داخلی و بین‌المللی باشد.

وی در پایان به ایمان قول پیگیری اهدای زمین توسط مسئولین گالیکش که چند سالی به تعویق افتاده را نیز داد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گالیکش نیز گفت: این موفقیت‌ها با تمرینات سخت و شبانه‌روزی و پشت سر گذاشتن مشکلات زیاد به‌دست می‌آید که همه باید قدر تلاش این قهرمانان را بدانیم.

عبدالخالق شیخ پور افزود: کسب مدال طلای ایمان سنچولی باعث غرور و شادی مردم ورزش دوست شده است.

ایمان سنچولی قهرمان کاراته جهان در این دیدار گفت: خدا رو شکر که شرمنده مردم نشدیم این افتخار بزرگ حاصل تلاش یک جمع هماهنگ است و خوشبختانه با توجه به زحمات زیادی که کشیدم به بار نشست و توانستم این مهم را به‌دست آورم.

وی افزود: رقابت های جهانی همیشه سخت است چرا که هر کاراته کا در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند سعی می‌کند بهترین نماینده برای کشورش باشد.

وی تصریح کرد: از اینکه دل مردم و مسئولین را شاد کردم خوشحالم و از همه تشکر می‌کنم و امیدوارم با مساعدت و پشتیبانی مردم و مسئولین بتوانم در مسابقات دیگر برای کشورم افتخار جدیدی کسب کنم.

در این دیدار مسئولان ورزش استان با اهدای هدیه‌ای پیروزی این جوان کاراته کا قهرمان جهان را که باعث افتخار کشور و شهرستان گالیکش بوده را صمیمانه تبریک گفتند.

dmktogbis 1

dmktogbis 1

dmktogbis 1

dmktogbis 1

dmktogbis 1

dmktogbis 1

dmktogbis 1

dmktogbis 1

dmktogbis 1

dmktogbis 1

dmktogbis 1

dmktogbis 1

dmktogbis 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محسن

دمت گرم ایمان جان پرچم سیستانیا رو بردی بالا

0
0
پاسخ
1393-09-02 04:32

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.