1397-06-19 18:09
1416
0
56836
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:

جام روستا قهرمان در استان گلستان برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان از آغاز مرحله شهرستانی جام روستا قهرمان در استان گلستان خبر داد و گفت: این مسابقات در ۵ رشته در سطح استان برگزار می‌شود.

به گزارش گلستان ما ؛ بهمن طیبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره سومین دوره مسابقات جام روستا قهرمان اظهار داشت: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات با همکاری ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها آغاز شده و تیم‌ها در حال اجرای مسابقات هستند.

وی ادامه داد: پس از برگزاری مسابقات در مرحله شهرستانی و معرفی تیم‌های برتر، تیم‌ها در مرحله استانی با هم به رقابت خواهند پرداخت. تیم‌های شرکت کننده در مسابقات در رشته‌های فوتبال، فوتسال، والیبال، طناب‌کشی و آمادگی جسمانی با هم به رقابت می‌پردازند.

طیبی اظهار کرد: مرحله نخست این دوره از مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد و تیم قهرمان به مرحله استانی اعزام می‌شود و مسابقات براساس قوانین جاری هیئت‌های ورزشی و فدراسیون‌ها برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری همه مسابقات برعهده هیئت‌های ورزشی شهرستانی خواهد بود که با همکاری ادارات ورزش و جوانان شهرها و بخش‌های استان و نظارت اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تصریح کرد: تجربه برگزاری 2 دوره گذشته نشان داد برگزاری این مسابقات به کشف استعدادها و ایجاد انگیزه بین نوجوانان و جوانان ورزشکار، ارتقا سطح فنی و دانش ورزش، حرکت به سمت ورزش همگانی و قهرمانی در سطح روستاها افزایش یافته است.

طیبی تاکید کرد: برگزاری این مسابقات برای مربیان و ورزشکاران در سطح روستاها انگیزه ایجاد می‌کند که متولیان ورزش نگاه خود را تنها به شهرها و آن‌هم تنها گرگان معطوف نکرده که این امر سبب توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در تمام سطح استان می‌شود.

وی تاکید کرد: زمانی که حداقل در سال یک‌بار چنین مسابقاتی آن‌هم در چنین سطحی در سطح روستاهای استان اجرا شود، سبب می‌شود استعدادهای درخشان ورزشی، برای بروز استعداد خود را ملزم به حضور در شهرها ندانسته و از سوی دیگر این امر به جلوگیری از مهاجرت روستانشینان به شهر کمک می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تصریح کرد: ما بر این اعتقادیم که بسیاری از استعدادهای ورزشی در سطح روستاها نهفته است و باید کمک کنیم با برگزاری چنین مسابقاتی، این استعدادها را شناسایی و به جامعه ورزش معرفی کنیم.

طیبی گفت: از سوی دیگر برگزاری این مسابقات سبب تحرک و پویایی هیئت‌های استانی و شهرستانی می‌شود زیرا در کنار حس رقابت، خود را موظف و مکلف به تلاش و پشتکار بیشتر برای اثبات شایستگی‌های خود می‌دانند./تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.