1397-06-03 03:43
1282
0
56349

پیام تبریک استاندار گلستان درپی قهرمانی تیم‌های ملی کبدی بانوان و آقایان در بازی‌های آسیایی

استاندار گلستان با صدور پیامی، پیروزی تیم‌های ملی کبدی بانوان و آقایان در بازی‌های آسیایی جاکارتا که با حضور موثر و درخشان بازیکنان گلستانی همراه بود را تبریک گفت.

به گزارش گلستان ما ؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، سیدمناف هاشمی استاندار گلستان با صدور پیامی، پیروزی تیم‌های ملی کبدی بانوان و آقایان در بازی‌های آسیایی جاکارتا که با حضور موثر و درخشان بازیکنان گلستانی همراه بود را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

ورزش قهرمانی عرصه اقتدار کشورها و ملت محسوب می شود و بازیهای آسیایی 2018جاکارتای اندوزی امروز محمل درخشش جوانان ایرانی و گلستانی شد.

کسب مدال طلا توسط تیم های ملی کبدی زنان و مردان جمهوری اسلامی ایران که 12 جوان غیور و با تعصب گلستانی در آنها حضور دارند موجی از شادی و شعف را در استان ایجاد کرد.

یقیناً کسب این قهرمانی در هنگامه اعیاد مسعود قربان و غدیر خم ، عیدانه ای ارزشمند به مردم ورزش دوست گلستان محسوب می شود.

اینجانب این موفقیت بزرگ را به خانواده های این دلاوران ، جامعه ورزش استان و مردم شریف گلستان تبریک و تهنیت عرض نموده، درخشش همیشگی دلاور مردان و شیرزنان عرصه ورزش را از پیشگاه ایزد منان خواستارم.

گفتنی است، تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان ایران امروز در بازی‌های آسیایی جاکارتا با پیروزی برابر حریفانشان در دیدار فینال موفق به کسب مدال طلا شدند.

تیم ملی کبدی مردان در دیدار نیمه نهایی موفق شد تیم هندوستان را برای نخستین‌بار در تاریخ کبدی شکست دهد و به فینال راه یابد و در فینال با درخشش هفت ملی‌پوش از گلستان کره‌جنوبی را شکست دهد و به مدال طلا برسد.

تیم ملی کبدی بانوان نیز امروز در فینال طلسم نباختن هندوستان را شکست و موفق شد با شکست هندوستان مدال طلا را کسب کند.

در تیم ملی کبدی بانوان، زهرا عباسی و صدیقه جعفری از گلستان تیم ملی کبدی بانوان کشورمان را همراهی کردند.

گفتنی است، غلامرضا مازندرانی نیز دیگر نماینده گلستان در این رقابت‌ها بود که به عنوان سرمربی تیم ملی کبدی مردان، تیم ملی را هدایت کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.