1397-04-07 11:29
1651
0
54751
در پیامی آورده شد؛

سردار فوتبال ایران از دنیای تیم ملی خدا حافظی کرد

سردار آزمون بازیکن  گلستانی تیم ملی فوتبال کشورمان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از تیم ملی فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش گلستان ما؛ "سردار آزمون" بازیکن گلستانی تیم ملی ایران در پست اینستاگرامی از دنیای تیم ملی خدا حافظی کرد.

متن خداحافظی "سردار آزمون" بدین شرح می باشد؛

قهرمانی هر کشوری آرزوی تک تک بازیکنانش است، همه تلاش من و هم تیمی‌هایم صعود و پیروزی کشور عزیزمون بود اما با تمام تلاش‌های بی‌دریغ ما و دعاهای میلیون‌ها ایرانی تقدیر با ما یار نبود.

وی تاکید کرد: بازی در تیم ملی کشورم برای من افتخار بزرگی بود و تا آخر عمرم به خودم می‌بالم، متاسفانه با همه علاقه‌ای که دارم و برخلاف میل باطنی‌ و خواسته قلبیم تصمیم گرفتم که از تیم ملی کشورم خداحافظی کنم.

سردار آزمون در این متن متذکر شد: این برای یک جوان 23 ساله که با سختی‌ها و مشقت‌های زیادی به اینجا رسیده قطعا دردناک‌ترین تصمیم و اتفاق زندگی‌اش خواهد بود، توی زندگی یه چیزهایی هست که حرف اول رو میزنه، با توجه به اینکه مادرم بیماری سختی را پشت سر گذاشته بود و من خوشحال بودم، متاسفانه الان بخاطر نامهربانی و قدرنشناسی عده‌ای و توهین‌هایی که به هیچ وجه حق من و هم تیمی‌هایم نیست، بیمارس‌اش تشدید شده، این مسئله من را بین دو راهی سختی برا انتخاب قرار داده، در نتیجه من مادرم را انتخاب می‌کنم.

این بازیکن گلستانی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: بیائید همدیگر را قضاوت نکنید و از روی ظاهر دیگران آنها را مورد ارزیابی قرار ندهیم، کسی چه می‌داند که در پس خنده‌های من چه سختی‌های تلخی وجود دارد.

آزمون ادامه داد: من برای سلامتی مادر عزیز جهانبخش عزیزم که بیماری سختی را پشت سر گذاشته و بهبودی حاصل شده آرزوی سلامتی دارم، تنها بود که شاهد روزهای غم‌انگیز و تلخ دوران بیماری مارم بود، ممنونم رفیق.

وی در پایان اضافه کرد: ختم کلامم در تشکر از «کیروش» عزیز است، امیدوارم روزی تیم کشورم را در قهرمانی جهان ببینم، از تمامی رسانه‌ها هم بخاطر لحظه لحظه‌های با ما بودنشون سپاسگذارم و قدردان محبت‌های تک تک هموطنانم هستم؛ عشق فقط مادر.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.