1397-04-03 11:58
1319
0
54636
فرماندار ویژه گنبدکاووس خطاب به آزمون:

سردار، همچون همیشه با اقتدار برای پرچم مقدس ایران عزیز بجنگ

فرماندار ویژه گنبدکاووس به نمایندگی از اقوام مختلف مردم این شهرستان، درپیامی حمایت خود را از سردار آزمون بازیکن گنبدی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد و خطاب به وی گفت: همچون همیشه با صلابت و اقتدار برای پرچم مقدس ایران عزیز بجنگ و پرفروغ تر از گذشته بدرخش.

به گزارش گلستان ما، در پی انتقادات به سردار آزمون بازکن گنبدی تیم ملی فوتبال کشورمان، پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس ، پیام عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه گنبدکاووس را خطاب به سردار آزمون را منتشر کرد.

در این پیام می خوانید:

جناب آقای سردار آزمون

بازیکن گنبدی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران

ایران اسلامی سرزمینی است که در تاریخ همواره با نامهای بزرگی در اذهان جهانیان جاودانه شده است که خویش را برای مردمان و میهن خویش فدا کرده و در ایثاری مثال زدنی برای صلابت و اقتدار این مرز و بوم مردانه و استوار در مسیر پرافتخارشان بر هر نامهربانی و ناملایمتی چیره شده‌اند.

شاید آنان که تو را از کودکی نشناسند، یادشان نباشد تلاشهای بی دریغ و تمرین‌های شبانه‌روزی‌ات در کمپ نه چندان مجهز استادیوم تختی گنبدکاووس را که در لابه‌لای تمرین‌های «محمودخان سیدی» چگونه نفس نفس می‌زدی و با بوسه بر لباسی که بر پشتش نام بزرگان فوتبال ایران حک شده بود خستگی ناپذیر برای رسیدن به هدفت که پوشیدن لباس مقدس تیم ملی بود تلاش می‌کردی.

شاید آنان که امروز تیغ تند انتقاد را ناجوانمردانه بر صورت زیبای تلاشهای تو می‌کشند به خاطر نیاورند که تیم ملی فوتبال کشورمان با گلهای تو بی‌دغدغه و سربلند برای نخستین بار در تاریخ زودتر از همه آسیایی‌ها و اروپایی‌ها راهی جام جهانی شد.

و شاید بسیاری از آنها که تنها از دریچه و قاب جعبه جادویی سیما تو را شناخته‌اند، حیا، ادب، متانت و بردباری‌ات را ندیده باشند و ندانند چگونه با همه کوله بار افتخارات خود و خانواده ورزشی آزمون سر به زیر و آرام در میان مردم قدم می‌زنی، با آنها می‌نشینی، غذا میخوری، به تماشای مسابقات سوارکاری رفته و چگونه شبهای ماه رمضان را در کنار فرهاد قائمی عزیز در زمین‌های خاکی والیبال روستاهای گنبدکاووس بر فراز تور پرواز می‌کنی.

اما تردیدی نداشته باش که مردمان سرزمین قابوس بن وشمگیر، سرزمین جرجانی‌ها و فراغی‌ها، سرزمین تولی‌ها و صفرپورها مردمان سخت کوش و قدرشناس گنبدکاووس هیچ گاه قهرمانان و پهلوانان خود را از یاد نبرده و فراموش نمی‌کنند که بارها و بارها لبخند و شادمانی را بر لبانشان نشانده‌ای و بارها با افتخارآفرینی و درخششت در تیم ملی عزت و اقتدار را در رگ هایشان به جوش آورده‌ای.

امروز و پس از برخی انتقادات نامهربانانه به عملکرد شما در تیم ملی که به گواه کارشناسان خبره فوتبالی در برنامه های صدا و سیما فاقد وجاهت فنی و منطقی است و بر اساس حجم انبوهی از حمایت‌ها و پویش‌های مردمی با عنوان «سردار ایران تنها نیست» در واکنش به این انتقادات به عنوان نماینده عالی دولت در زادگاه پرافتخار و تاریخی‌ات شهرستان گنبدکاووس و به نمایندگی از همه مردمان ورزش دوست و میهن پرست گنبدی اعم از ترک، لر، فارس، ترکمن، سیستانی، شاهرودی، خراسانی و کرد ساکن در این سرزمین وظیفه دانستم حمایت همه جانبه خود را از حضرتعالی اعلام داشته و برایتان در ادامه مسیر افتخارآفرینی برای ایران اسلامی آروزی توفیق و سربلندی کنم.

در پایان به عنوان یکی از همشهریان شما تاکید می‌کنم که، سردار عزیز برای رسیدن جایگاهی که همه ما در آینده‌ای نه چندان دور و در فراز چکاد رفیع ورزش کشور و جهان برایت تصور می کنیم باید همچون رود از سنگ ریزه‌ها و ناملایمات بگذری تا با جلای روح بلندت در تاریخ این مرز و بوم در دلهای مردمان بی نظیر ایران سربلند جاودانه شوی.

پیام مشخص مردمان سرزمین جرجان، گنبدکاووسِ سربلند و همیشه سرافراز برای فرزند برومندشان که امروز در سنگر ورزش و در روسیه مشغول جهاد و تلاش برای سربلندی ایران عزیز است بی گمان این خواهد بود که، با صلابت و اقتدار و فارغ از هر اندوه و ملامتی همچون همیشه برای پرچم مقدس ایران عزیز بجنگ و پرفروغ تر از گذشته بدرخش.

تردید نداشته باش که تک تک ضربان قلب ملت ایران نیز هم نوا با مردم گنبدکاووس برای موفقیت و سربلندی تیم ملی و جوان شماره 20 این تیم پرافتخار می تپد که لبخند را بر لبان رهبر معظم انقلاب نیز نشاندند.

سرافراز و پیروز باشید
عبدالقدیر کریمی
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.