1397-04-01 14:04
1555
0
54568
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:

مجوز حضور بانوان در سالن مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس صادر شد

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: مجوز حضور بانوان در سالن مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس که به میزبانی گرگان برگزار می‌شود با تصویب شورای تامین استان صادر شد.

به گزارش گلستان ما؛ "بهمن طیبی" بعد از ظهر امروز در حاشیه استقبال از تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس اظهار کرد: از امروز تیم‌ها وارد استان گلستان خواهند شد.

وی ادامه داد: صبح روز شنبه وزن‌کشی تیم‌ها انجام می‌شود و عصر شنبه ساعت 17 افتتاحیه مسابقات در سالن امام خمینی(ره) گرگان برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان خاطرنشان کرد: مسابقات از روز یکشنبه دوم تیرماه آغاز می‌شود و تا پنجم ادامه خواهد داشت و در این مسابقات 11 تیم از کشورهای مختلف با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

طیبی بیان کرد: خوشبختانه هماهنگی‌های لازم برای پخش زنده مسابقات انجام شده و پخش زنده رادیویی و تلویزیونی مسابقات از طریق صدا و سیمای مرکز گلستان انجام می‌شود و همچنین مقرر شد این مسابقات از شبکه ورزش نیز به صورت زنده و مستقیم پخش شود.

وی اضافه کرد: با تصویب شورای تامین استان گلستان مجوز حضور بانوان در سالن مسابقات برای تماشای این دیدار ها صادر شده و تمهیدات لازم نیز برای ایجاد شرایط مناسب برای بانوان در سالن فراهم شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تصریح کرد: برگزاری این رویدادها علاوه بر اینکه تاثیرات خوب ورزشی را در استان در پی دارد، باعث توسعه اقتصادی، گردشگری، تعامل فرهنگی بین کشورها، معرفی جاذبه‌های ایرانی اسلامی کشورمان و استان گلستن می‌شود.

طیبی گفت: پس از این رویداد ورزشی 6 رویداد بزرگ دیگر را در 6 ماه پیش‌رو خواهیم داشت که امیدوارم این مسابقات باعث تسریع در توسعه همه جانبه استان گلستان داشته باشد.

گفتنی است، در این رقابت‌ها دو تیم از کشورمان با نام پارس جنوبی و هیات ووشو گلستان شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/فارس

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.