1397-02-04 12:17
1349
0
52905
با انجام تمهیدات لازم؛

بندرترکمن آماده میزبانی مسابقات والیبال ساحلی کشور می شود

کمتر از 3 روز دیگر بندرترکمن به روزهای شلوغ والیبال ساحلی کشور در گلستان تبدیل می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، همزمان با نزدیک شدن به روزهای پرترافیک بندرترکمن در برگزاری مسابقات والیبال ساحلی کشوری تمهیدات لازم در خصوص آماده سازی زمین بازی در حال انجام است.

این در حالی است که مربیان، بازیکنان ملی و متولیان ورزشی بندرترکمن با همکاری و همدلی و صف ناپذیری خود را برای برگزاری مطلوب و شایسته این مسابقات در شهرستان آماده می کنند.

بدون شک میزبانی این گونه مسابقات در بندرترکمن ، موجب تشویق نوجوانان و جوانان به ورزش مفرح و جذاب والیبال ساحلی خواهد بود لذا امید است شرکتها و نهادهای استان از برگزاری این گونه مسابقات نهایت استفاده را برده و با مشارکت در امر برگزاری مسابقات، جهت حمایت از پایتخت والیبال ساحلی کشور از فرصت های بدست آمده استفاده نموده و اسپانسری بازیکنان در این گونه مسابقات را جدی تر دنبال نمایند.

بدون شک برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در استان گلستان خاصه بندرترکمن و آق ضمن گسترش والیبال ساحلی، به جذب گردشگر و توریست در استان و شهرستان کمک خواهد کرد لذا میزبانی این مسابقات افتخاری بزرگ برای جامعه ورزشی است.

شایان ذکر است؛ مسابقات والیبال ساحلی کشور6 اردیبهشت به مدت 2 روز در بندرترکمن و 10 اردیبهشت به مدت 2 روز در آق قلا برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.