1396-11-17 12:19
1306
0
50111
رئیس اداره ورزش بخش چشمه ساران:

۸ هیئت فعال و دوهیئت نیمه فعال داریم/در شهر نوده تنها یک سالن ورزشی وجود دارد

رئیس اداره ورزش بخش چشمه ساران آزادشهر گفت: در حال حاضر ۸ هیئت فعال و دوهیئت نیمه فعال داریم و در تلاش هستیم تا بتوانیم شرایط بهتری را برای ورزش منطقه ایجاد کنیم. از بین ۸ هیئت فعال، ۳ هیئت والیبال و ایروبیک و آمادگی جسمانی در بخش بانوان فعال هستند.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیترآزاد، نشست خبری رئیس اداره ورزش بخش چشمه ساران آزادشهر  به مناسبت ایام ا... دهده فجر در سالن اجتماعات بخشداری در شهر نوده خاندوز برگزار شد.

در این نشست حسین کوهساری رئیس اداره ورزش بخش چشمه ساران ضمن تبریک ایام ا... دهه فجر و اعلام گزارشی از وضعیت نابسامان این اداره تا قبل از انتصاب وی، اظهار کرد: از زمانی که بنده به این اداره آمده ام، تمام تلاشم را برای پیشرفت ورزش در این بخش انجام داده ام و توانسته ام هیئت های ورزشی را فعال کنم.

کوهساری ادامه داد: در حال حاضر ۸ هیئت فعال و دوهیئت نیمه فعال داریم و در تلاش هستیم تا بتوانیم شرایط بهتری را برای ورزش منطقه ایجاد کنیم. از بین ۸ هیئت فعال، ۳ هیئت والیبال و ایروبیک و آمادگی جسمانی در بخش بانوان فعال هستند.

IMG 0560

رئیس اداره ورزش بخش چشمه ساران افزود: برنامه شاخص ما برای دهه فجر برگزاری دومین همایش گردشگری و طبیعت گردی است. این همایش در روستای رودبار قشلاق در روز ۲۰ بهمن ساعت ۸ صبح و با پیاده روی رفت و برگشت ۵ کیلومتری تا آبشار این روستا برگزار خواهد شد و مسابقات مچ اندازی، کشتی با شال( آلیش) و پرش از کول برای آقایان و دارت و داژبال (وسط بازی) برای بانوان نیز انجام خواهد شد.

وی در ادامه گفت: تمام تلاش ما برای جذب مردم این منطقه به سمت ورزش برای ایجاد روحیه شاد و سلامت جسمانی خواهد بود. ما در این همایش برای حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر صبحانه در نظر گرفته ایم تا کسانیکه با خود کوله نیاورده اند، گرسنه نمانند. به برندگان مسابقات و شرکت کنندگان جوایزی اهدا خواهد شد. دو دوچرخه، البسه ورزشی و ... از جوایز این همایش است.

کوهساری افزود: مسابقات فوتسال نیز برای این ایام در نظر گرفته شده است.

IMG 0562

رئیس اداره ورزش و جوانان بخش چشمه ساران در خصوص مشکلات و دغدغه های منطقه تصریح کرد: در شهر نوده تنها یک سالن ورزشی (رزمی) وجود دارد و در کل روستاهای بخش چشمه ساران فقط فارسیان یک سالن ورزشی دارد و آن سالن هم مشکلاتی دارد. بقیه روستاها هم یا اصلا زمین ورزشی ندارند و یا اینکه بر سر زمینی ورزشی ای که دارند با اداره منابع طبیعی با اختلاف مواجه اند.

وی ادامه داد: ورزشکاران ما برای تمرین دچار مشکل هستند و یک سالن کفاف ورزش دوستان این بخش را نمی دهد.

کوهساری افزود: البته قول هایی برای تعمیر سالن فارسیان گرفته ایم و قرار شده است ۵۰ میلیون تومان برای کفپوش و ۱۰ میلیون تومان نیز برای سرویس بهداشتی آن تخصیص یابد. یک سالن ده درصد ساخت در روستای سوسرا داریم که نماینده قول داده است برای تکمیل ان ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان بودجه بگیرد.

IMG 0563

رئیس اداره ورزش و جوانان بخش چشمه ساران خاطرنشان کرد: از آنجا که اداره ما نوپا است، امکانات یک اداره را ندارد و مسئولین باید بیشتر به ما توجه داشته باشند. سالن نوده نیز نیاز به تعمیر دارد و طبق براوردهای ما ۱۵ میلیون تومان بودجه نیاز دارد.

وی در خصوص خانه ورزش روستاها نیزگفت: بعد از برگزاری اولین دوره بازیهای بومگردی، رئیس فدراسیون بازی های بومی محلی کشور قول داد، ۳ خانه ورزش در روستاهای ما ایجاد شود و ما روستاهای وامنان، رودبار، وطن یا تیل آباد را برای این موضوع در نظر گرفته ایم.

کوهساری ادامه داد: روستای سوسرا هم که قهرمان بازیهای محلی استان شد، مدیر کل ورزش استان قول یک خانه ورزش برای این روستا را داد. در خانه ورزش ، مکان باید از خود روستا باشد و اداره کل تا ۶ میلیون تومان آن مکان را تجهیزمی کند.

در پایان نشست نیز از پوریا عجم که اسپانسر بازی های بومی محلی دوره اول بود تشکر به عمل آمد. در زمان برگزاری این بازی ها هیچ مسئولی در شهرستان به بخش چشمه ساران کمک نکرد و آقای عجم تنها حامی این مسابقات بود.

IMG 0570

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.