1396-11-06 10:03
1282
0
49596

باشگاه سوارکاری پرش با اسب در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس دایر می‌شود

رئیس هیئت سوارکاری شهرستان گنبدکاووس گفت: تلاش داریم در آینده نزدیک باشگاه سوارکاری پرش با اسب را در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس دایر کنیم.

به گزارش گلستان ما ؛ نور بردی توسلی شامگاه پنج‌شنبه در بازدید خبرنگاران استان گلستان از مجموعه سوارکاری گنبدکاووس اظهار داشت: در هر هفته از برگزاری مسابقات کورس سوارکاری گنبدکاووس هر پنجشنبه حدود 4 هزار نفر و جمعه‌ها با توجه به تعطیلات بیش از 5 هزار نفر تماشاچی برای تماشای مسابقات کورس در مجموعه سوارکاری از سراسر استان حضور می‌یابند که در هیچ ورزشی سابقه این حضور چشمگیر به صورت مداوم و در طول یک فصل برگزاری مسابقات وجود ندارد.

رئیس هیئت سوارکاری شهرستان گنبدکاووس افزود: با توجه به استقبال بی‌نظیر علاقه‌مندان به سوارکاری, علاوه بر آموزش سوارکاری بنا داریم در آینده نزدیک, باشگاه سوارکاری پرش را در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس دایر کنیم.

توسلی تصریح کرد: در زمان برگزاری مسابقات سوارکاری, مربیان و مالکین, در مجموعه سوارکاری مستقر هستند و برای آسایش و آرامش این افراد, مسیر اصطبل اسب‌ها و مسیر جایگاه مربیان روشنایی و شن‌ریزی شده است و این تجهیز برق سبب شده تا مربیان بتوانند از امکانات گرمایشی و سرمایشی, پس از سالیان سال که هیچ روشنایی نبوده بهره‌مند شوند.

رئیس هیئت سوارکاری شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: در مجموعه سوارکاری حدود 200 نفر در هر کورس بهاره و پائیزه اشتغال‌زایی مستقیم می‌شوند که در اشتغال‌زایی غیرمستقیم به بیش از 500 نفر می‌رسد.

وی افزود: در حوزه فضای سبز این مجموعه درختانی که از چندین سال گذشته از درون خشک شده بود را با نهال‌های تازه و  شاداب تعویض شد و 2 هزار اصله نهال برای توسعه فضای سبز مجموعه غرس شد و در هفته درختکاری نیز ,2 هزار اصله نهال دیگر غرس می‌شود.

توسلی درباره فعالیت‌های عمرانی در مجموعه سوارکاری گفت: در حوزه عمرانی فعالیت‌های چشمگیری در مجموعه سوارکاری انجام شده که می‌توان به مرمت, بهسازی و نوسازی فضای داخلی و بیرونی مجموعه اشاره کرد, همچنین برای کاهش بار ترافیکی سنگین در زمان پایان مسابقه در هنگام خروج علاقمندان, مسیری به عنوان جاده از سمت شهرک فرهنگیان به طرف جاده کمربندی بازگشایی شده که در روند روان‌سازی ترافیک این مجموعه بسیار موثر بوده است, در مجموع در زمینه تجهیز نرم‌‌افزاری, سخت‌افزاری و فعالیت‌های عمرانی در این مجموعه, 500 میلیون تومان هزینه شده است./تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.