1396-10-30 18:03
2033
0
49361

کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی جوانان ایران توسط کاراته کای علی آبادی + تصاویر

ایمان برزعلی هنرجوی پایگاه استعدادیابی کاراته بسیج علی آبادکتول مدال برنز مسابقات قهرمانی کاراته جوانان ایران انتخابی تیم ملی اعزامی به مسابقات کاراته آسیایی را از آن خود کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ مسابقات کاراته قهرمانی و انتخابی تیم های پسران رده نوجوانان، جوانان و امید با حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت کننده به مدت 3 روز در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد.

تیم منتخب کاراته استان گلستان پس از برگزاری مسابقات انتخابی این استان و چند دوره اردوی انتخابی با تیمی تقریباً کامل به این دوره از مسابقات اعزام شد.

رحمت نظری، رمضانعلی جبله، مهدی نقابی و حمید حسین پور به سرپرستی مرتضی دامن افشان مربیگری این تیم منتخب را عهده داشتند.

مسابقات رده سنی امید روز چهارشنبه و رده نوجوانان روز پنجشنبه برگزار شد که نمایندگان گلستان در این 2 روز موفق به کسب مدال نشدند. امید استان به پیروزی تیم جوانان در مسابقات روز جمعه بود.

رده سنی جوانان در ۵ وزن برگزار شد که با وجود توانایی نمایندگان، ایمان برزعلی توانست مدال برنز این مسابقات را در وزن ۷۶- کیلوگرم به خود اختصاص دهد.

برزعلی در ماه گذشته نیز موفق به کسب مدال طلای مسابقات کاپ آزاد جهانی در کشور بلژیک شده و به تازگی از رده نوجوانان به رده جوانان آمده است.

وی با اقتدار در ۳ بازی نخست حریفان سرسخت خود را مغلوب کرد. اما در بازی چهارم علیرغم شایستگی با رای داوران بازنده شد و در جدول شانس مجدد با اختلاف امتیاز بالا، ۲ حریف خود را از پیش رو برداشت و موفق به کسب مدال برنز شد و به این ترتیب جواز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آورد.

ایمان برزعلی از قهرمانان با اخلاق کاراته شهرستان علی آباد کتول بوده و در پایگاه استعدادیابی کاراته بسیج و زیر نظر رحمت نظری مشغول فعالیت است. وی در ۲ سال گذشته تقریبا در تمامی مسابقات برگزار شده سطح کشور و مسابقات بین المللی توانست مدال کسب کند و حال امید است این ورزشکار جوان و تازه نفس شهرستان علی آباد کتول در اردوهای تیم ملی، پیراهن تیم ملی را که دور از انتظار هم نیست، به دست آورد.

به گزارش زرین نامه؛ اعضا و مربیان تیم منتخب استان گلستان همچنین در پیامی از تلاش ها و حمایت های اسماعیل جبله رییس هیات کاراته استان که شرایط خوبی را برای اعزام این تیم مهیا کرده بود، قدردانی کردند.

KARATE1

KARATE1

KARATE1

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.