1396-09-13 08:23
1365
0
47376
مدیر فنی تیم‌های ملی کبدی بانوان:

اظهارات «رحیمی‌نژاد» کذب است/ عدم گزارش حضور مربی مرد در سالن بانوان دلیل برکناری «رحیمی‌نژاد» بوده است / مسائل اجرایی به من ارتباطی نداشت که دخالت کنم

مدیر فنی تیم‌های ملی کبدی بانوان گفت: مسائل عنوان شده توسط خانم «رحیمی نژاد» کذب محض است و مسائل اجرایی مسابقات به من ارتباطی نداشت که دخالت کنم.

به گزارش گلستان ما ؛ اعظم مقصودلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، در خصوص اظهارات زهرا رحیم‌نژاد سرپرست فنی سابق فدراسیون کبدی درباره حواشی مسابقات کبدی آسیایی گرگان 2017 که اعلام کرد دختر رئیس فدراسیون (اعظم مقصودلو) روسری بر سر مربی مرد تیم ملی کبدی بانوان تایلند کرد گفت: این یک اظهارنظر خنده‌دار و کذب است.

وی ادامه داد: مسئولیت من مدیر فنی تیم‌های ملی کبدی بانوان است و ورود و خروج مسوولان و بازیکنان هیچ ارتباطی به من ندارد که من بخواهم کسی را به سالن راه بدهم یا خیر و حتی هیچ نفعی هم به حال من ندارد که سرمربی تیم خاصی داخل سالن باشد یا نباشد.

مدیر فنی تیم‌های ملی کبدی بانوان تصریح کرد: از زاویه‌ای دیگر من هیچگاه در حالی که می‌دانم آنهمه عکاس، خبرنگار و هواداران دارای گوشی تلفن همراه داخل سالن هستند، بیایم با آبروی پدرم بازی کنم و روسری بر سر مربی مرد بیاندازم و اجازه دهم کنار زمین مسابقات بین‌المللی حضور داشته باشد.

مقصودلو بیان کرد: در آن روزی که این مربی وارد سالن شد و این تصاویر گرفته شد تیم ما بازی نداشت و بازی ما بعد از ظهر با تیم ملی عراق بود و سرمربی هندی تیم گفت که بازیکنان به سالن بیایند و بازی تیم هند را ببینند.

وی اضافه کرد: بعد از پایان بازی تیم هندوستان زمانی که من وارد زمین شدم متوجه حضور این فرد با این شال مشکی شدم و بلافاصله حتی شال را از سرش برداشتم و به عوامل اجرایی اعلام کردم که وی را از سالن بیرون کنند و به عوامل اجرایی اعلام کردم که این موضوع باعث مشکل خواهد شد.

مدیر فنی تیم‌های ملی کبدی بانوان تصریح کرد: بعد از این موضوع این فرد را از سالن به بیرون هدایت کردند اما در بازی عصر دوباره این فرد سعی کرد که در سالن حضور پیدا کند و برای آنکه نیروی انتظامی وی را به بیرون هدایت نکند سعی کرد که با استفاده از دستمال سفید خود را استتار کند اما با این حال بلافاصله وی به بیرون سالن هدایت شد که در همین زمان‌ها تصاویر ثبت شد.

مقصودلو تاکید کرد: اگر تصاویر و فیلم‌های ثبت شده را ببینید هیچ تصویر دیگری از این مربی تایلندی در سالن مسابقه وجود ندارد چون دیگر به وی اجازه حضور در سالن مسابقه داده نشد.

وی گفت: متاسفانه این مربی از زوایایی وارد سالن می‌شد که در دید نیروی انتظامی نباشد چون نیروی انتظامی به هیچ عنوان اجازه حضور به هیچ نیروی مذکری را به داخل سالن در زمان بازی بانوان نمی‌داد و بلافاصله با این افراد برخورد می‌کرد.

مدیر فنی تیم‌های ملی کبدی بانوان خاطرنشان کرد: به مربیان مرد تیم‌های بانوان کشورهای مختلف اجازه داده شده بود که تیمشان را بین دو نیمه در رختکن کوچ (راهنمایی و هدایت) کنند.

مقصودلو در پاسخ به این سوال که پس چرا دیگر مربیان مرد تیم‌های بانوان با استفاده از کاپشن کلاه‌دار کنار و اطراف زمین حضور داشتند، گفت: زمانی که این مربی تایلندی وارد سالن شد و آنها صحنه خروج وی از سالن را دیدند سعی کردند با استفاده از این پوشش وارد سالن شوند.

وی افزود: هوای بارانی شهر باعث شد آنها استفاده از کاپشن کلاه‌دار را بهترین روش برای ورود به سالن بدانند و من بعد از آن موضوع دیگر هیچکدام از آنها را ندیدم و اصلا با مسائل اجرایی کاری نداشتم و درگیر تیم ملی بودم.

مدیر فنی تیم‌های ملی کبدی بانوان خاطرنشان کرد: از همان ابتدا برای برنامه‌ریزی بازی‌ها، پدرم با حضور مربیان مرد کنار تیم بانوان مخالف بود و مخالفت فدراسیون و شرایط برگزاری مسابقات به صورت مکتوب به تمامی تیم‌ها اعلام شد و اگر شما در تصاویر دقت کنید هیچکدام از این مربیان روی نیمکت کادر فنی ننشست و سعی کردند که از کنار زمین و حتی در جایگاه تماشاگران بازی‌های تیم بانوانشان را مشاهده کنند.

مقصودلو بیان کرد: اگر فدراسیون با حضور مربیان مرد کنار زمین موافق بود پس چرا تیم تایلند مربی زن را با تیمش اعزام کرد.

وی در پاسخ به این سوال که پس آقای فونچو چرا اصرار به حضور در کنار تیم را داشت، گفت: این مرد سرمربی تیم نیست بلکه سرپرست تیم است و چون بازیکنان تایلند با سرپرستشان رابطه خوبی دارند و می‌تواند با حضور کنار زمین به بازیکنان روحیه بدهد اصرار بر حضور کنار زمین را داشت.

مدیر فنی تیم‌های ملی کبدی بانوان خاطرنشان کرد: من هم قبول دارم که برای حضور این مربیان مرد سهل‌انگاری انجام شده اما به واقع هیچ فردی به وی پیشنهاد نداد روسری سرش کند و یا اینکه گفته شده من بر سر این مربی روسری انداخته‌ام کذب محض است و مدعی آن باید این موضوع را ثابت کند.

مقصودلو تاکید کرد: من همراه تیمم می‌رفتم و همراه تیمم وارد سالن می‌شدم و تمام فیلم‌های ضبط شده موجود است و لحظه‌ای که من با حضور همراه شال مشکی رنگ این مربی کنار زمین مواجه شدم بلافاصله آن شال یا روسری را از سرش برداشتم و بلافاصله به عوامل اجرایی اعلام کردم که وی را از سالن به بیرون هدایت کنند چون عواقب این موضوع را می‌دانستم.

وی افزود: سوال من از خانم رحیمی‌نژاد این است، آن زمانی که من به برنامه‌ریزی مسابقات برای تیم ملی خودمان اعتراض داشتم و درخواست کردم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و برنامه‌ را تغییر دهیم آن زمان دختر رئیس فدراسیون نبودم و با درخواست من موافقت نشد، حال که به دلیل سهل‌انگاری وی این اتفاقات رخ داده، دختر رئیس فدراسیون شده‌ام و حرف مرا گوش کرده و از حضور این فرد چشم‌پوشی کرده است؟

مدیر فنی تیم‌های ملی کبدی بانوان خاطرنشان کرد: به طور طبع خانم رحیمی‌نژاد که به عنوان نماینده رئیس فدراسیون در سالن حضور داشته، پس از مشاهده حضور این مربی مرد در زمان بازی بانوان باید موضوع را به رئیس فدراسیون گزارش می‌کرده و اگر خانم رحیمی‌نژاد این صحنه را دیده چرا به رئیس فدراسیون گزارش نکرده است.

مقصودلو گفت: من به واقع از اینگونه اظهارنظرها متاسفم و تعجب می‌کنم که یک فرد چگونه به خود اجازه می‌دهد اینگونه مطالب نادرست را بیان کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.