1393-07-30 20:25
2349
0
4718
داریوش کلانتری خبر داد:

انصراف تیم بسکتبال بهشت هیرکان گرگان از لیگ برتر بسکتبال

مدیرعامل تیم بسکتبال بهشت هیرکان گرگان از انصراف این تیم در لیگ برتر بسکتبال کشور خبر داد .

به گزارش گلستان ما ؛ داریوش کلانتری مدیرعامل تیم بسکتبال بهشت هیرکان گرگان امشب در گفتگو با گلستان ما اعلام کرد : تیم بهشت هیرکان گرگان با بضاعت بازیکنان و سرمربی بومی و حمایت کم نظیر تماشاگران گرگانی طی سالیان گذشته ، درخشش فوق العاده ای در بسکتبال کشور داشت و باعث شد گرگان دوباره به عنوان مهد بسکتبال مورد توجه قرار بگیرد.

کلانتری افزود : ما سال گذشته به عنوان تیم دوم به لیگ برتر صعود کردیم و البته حضور در لیگ برتر هزینه های زیادی دارد و از طرفی ما در گرگان نیاز به حمایت جدی و همه جانبه مسئولین داریم اما متاسفانه تاکنون هیچ گونه حمایت و کمکی به ما نشده است .

وی اشاره کرد : بنده یک بیانیه سه صفحه ای تنظیم کردم و در اختیار رسانه ها قرار دادم و در آن با تبیین شرایط موجود به توضیح دلایل انصراف از حضور در لیگ برتر بسکتبال کشور پرداختم .

مدیر عامل بهشت هیرکان گرگان اعلام کرد : امیدوارم شرایطی حاصل شود که تا شروع مسابقات بتوانیم در لیگ حضور پیدا کنیم تا اینکه حاصل زحمات چندین ساله ما و جوانان گرگانی هدر نرود و همه مسولین و مدیران به صورت واقعی و از ته دل از بسکتبال گرگان و سرمایه گذاری خصوصی حمایت کنند و به فکر منافع مالی ، سیاسی و ... شخصی و گروهی نباشند.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.