1393-07-30 17:34
2402
0
4702

تجلیل از قهرمانان دانشجوی دانشگاه آزاد گرگان در بازی‌های آسیایی اینچئون

مراسم تجلیل از قهرمانان دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون با حضور دانشجویان و اعضای هیات علمی گروه تربیت بدنی واحد گرگان در محل تالار ابن سینا انجام شد.

به گزارش گلستان ما، در مراسمی که در تالار ابن سینا دانشگاه و به همت انجمن علمی، دانشجویی تربیت بدنی دانشگاه برگزار شد از قهرمان بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون با حضور دانشجویان و اعضای هیات علمی گروه تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با تقدیم لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد.

در این مراسم که دانشجویان قهرمان بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون واحد گرگان در رشته کبدی حضور داشتند، محمد رستمانی دانشجوی واحد و مسوول انجمن علمی با تبریک موفقیت ورزشکاران واحد در مسابقات المپیک آسیایی گفت: کسب افتخارات از سوی دانشجویان برومند این دانشگاه نمونه آشکار از اعتماد و بهره گیری مناسب از ظرفیت جوانان میهن اسلامی است.

رستمانی افزود: مهم‌ترین دغدغه این قهرمانان و همه دانشجویان گروه تربیت بدنی پس از تحصیل در مقاطع بالا‌تر، تامین آینده شغلی بوده که امید است با برنامه ریزی و درایت مسوولان ذی‌ربط این مهم بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش آنا، از کاروان 276 نفری اعزامی به بازی‌های المپیک آسیایی 2014 در اینچئون کره جنوبی، 26 نفر از استان گلستان در رشته‌های ورزشی قایقرانی، کبدی بانوان و آقایان، دو و میدانی و والیبال حضور داشتند که 6 نفر از این تعداد دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان هستند.

در رشته والیبال فرهاد قائمی دانشجوی رشته تربیت بدنی واحد با کسب مدال طلا به همراه تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران بعد از 56 سال، کشور عزیزمان را صاحب مدال طلا در رشته والیبال در بازی‌های آسیایی کرد و در رشته کبدی، تیم ملی کبدی ایران در بخش آقایان با حضور نمایندگان دانشجوی واحد گرگان محمد مقصودلو، فاضل اتراچالی، میثم عباسی، سید مهدی موسوی، ابوالفضل مقصودلو موفق به کسب مدال نقره بازی‌های آسیایی اینچئون شد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.