1396-08-10 07:36
1234
0
46014
در کمیته ورزش شورای اسلامی شهر گرگان پیشنهاد شد

اختصاص بودجه 500 میلیون ريالی به تیم بسکتبال «یس آل» گرگان

رئیس کمیته ورزش شورای شهر گرگان ادامه داد: در بودجه سال جاری برای کمک به بسکتبال و هیات‌های ورزشی 400 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود که تا امروز تنها 38 درصد آن محقق شده است.

به گزارش گلستان ما ؛ در اولین جلسه کمیته ورزش شورای اسلامی شهر گرگان که بررسی مشکلات تیم بسکتبال یس آل در دستور کار قرار داشت، اختصاص 500 میلیون تومان از بودجه شهرداری برای حمایت به این تیم پیشنهاد شد.

سعید رحیمی با علام این خبر گفت: توجه به ورزش همگانی و رشته‌های مختلف ورزشی در سطح شهر همواره یکی از دغدغه‌های شورای اسلامی شهر گرگان می باشد و کمیته ورزش کمیسیون فرهنگی، ورزشی شورا نیز در همین راستا تشکیل شده است.

رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه نگاه شورا توجه به همه ورزش‌ها است، افزود: رشته بسکتبال در گرگان از یک قدمت و تاریخ کهنی برخوردار است که نمی‌توان آن را منکر شد اما شهرداری گرگان امروز یک تیم حاضر در لیگ برتر دارد که ما وظیفه داریم در درجه اول نگاه حمایتی و مدیریتی خودمان را برای آن تیم داشته باشیم.

وی ادامه داد: متاسفانه شورای شهر و شهرداری برای مساعدت به هیات های ورزشی با محدودیت مالی مواجه هستند و از بودجه 220 میلیاردی شورا تنها 38 درصد آن محقق شده است.

رئیس کمیته ورزش شورای شهر گرگان ادامه داد: در بودجه سال جاری برای کمک به بسکتبال و هیات‌های ورزشی 400 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود که تا امروز تنها 38 درصد آن محقق شده است.

رحیمی با تاکید بر اینکه حمایت از بسکتبال از وظایف مدیریت شهری است، خاطر نشان کرد: از حضور دو تیم بسکتبال با حضور جوانان با استعداد و آینده دار این شهر در لیگ برتر بسکتبال خوشحالیم و تا جایی که در توان داشته باشیم از هر دو تیم حمایت خواهیم کرد.

در پایان این نشست مساعدت 500 میلیونی به تیم یس آل،اختصاص اتوبوس شهرداری برای تیم و همچنین پذیرایی از تیم داوری مسابقات توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی مصوب و برای تصویب نهایی به صحن علنی شورا ارجاع شد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.