1396-06-01 14:06
1327
0
43083

برادر و خواهر قایقران گلستانی همراه تیم ملی آبهای آرام عازم جمهوری چک شدند

مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان بندرترکمن گفت: عادل و فاطمه مجللی، خواهر و برادر قایقران این شهرستان از توابع استان گلستان در قالب ورزشکار و مربی همراه تیم ملی آبهای آرام ایران به مسابقات قهرمانی جهان در جمهوری چک اعزام شدند.

به گزارش گلستان ما، علی روشن شمال در گفت وگو با خبرنگاران اظهارداشت: تیم ملی آبهای آرام ایران با شرکت 10 قایقران به این مسابقات اعزام شده است.

به گفته وی؛ مسابقات آبهای آرام قهرمانی جهان از اول شهریورماه در راچیچ جمهوری چک برگزار می شود وتیم ملی آبهای آرام ایران در بخش کایاک و کانو شرکت کننده دارد.

وی افزود: فاطمه مجللی مربی بانوان و ایرج اقلیمی سرمربی کایاک، الیاس اقلیمی سرمربی کانوکانادایی کادر فنی تیم ملی در این رقابت ها هستند.

در این رقابت ها آرزو حکیمی و آتنا رئوفی در بخش بانوان، عادل مجللی، کیا اسکندانی و علی اجاقی در بخش کانوکانادایی و فرزین اسدی، احمدرضا طالبیان، علی آقامیرزایی، بابک دربان و پیمان قویدل در بخش کایاک نفرات اعزامی هستند.

عادل مجللی مقدم فومنی متولد 1372 در بندرترکمن است و مدال طلای مسابقات آسیایی تهران در رشته کانو انفرادی 500 متر در سال 2011؛ مدال طلا و برنز مسابقات آسیایی سمرقند در رشته کانوی انفرادی 100 و 500 متر در سال 2013 و مدال برنز مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی در رشته کانو200متر را در کارنامه ورزشی دارد و سال گذشته به عنوان یکی از نمایندگان گلستان در المپیک ریو دوژانیرو برزیل حضور داشت. 

فاطمه مجللی نیز سالهاست که در رشته قایقرانی در بخش ورزشکار و مربی مشغول فعالیت می باشد.

بندرترکمن با افزون بر70 هزار نفر جمعیت در غرب استان گلستان واقع است، به علت همجواری با سواحل خزر گرایش به ورزش قایقرانی و سایر ورزش های حوزه آب در این شهرستان زیاد می باشد، بندرترکمن دو هزار و 800 ورزشکار بیمه شده ،دارد./ایرنا

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.