1396-04-21 18:03
1201
0
41346
مسابقات انتخابی تیم ملی از 24 تیر آغاز می شود؛

دعوت وزنه بردار بندرگزی به اردوی انتخابی تیم ملی/ گفت و گویی با آرش کمانگری

کمانگری به اردوی انتخابی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین کشور دعوت شد وی از آرزوی حضور در المپیاد 2020 می گوید...

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، آرش کمانگری جوان وزنه بردار اهل روستای جفاکنده شهرستان بندرگز متولد 71، کسب مدال های رنگارنگ کشوری را در کارنامه خود دارد و در سال 91 عضو تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین کشور بوده است.

کمانگری درباره شروع در این رشته می گوید: این رشته را از سال 89 با مربی با تجربه و قهرمان جهان و المپیک مهران عقیلی شروع کردم و در وزن 49kg وزنه می زنم.

وی ادامه داد : هدفم رسیدن به المپیک 2020 است رشته وزنه برداری رشته پرهزینه و سنگینی است ولی تلاشم را بکار می بندم تا با دست پر برگردم.

کمانگری از تحصیل هم عقب نمانده، وی دانشجوی کارشناسی رشته حسابداری در دانشگاه آزاد بندرگز می باشد.

وی برخورد برخی از مردم را زننده عنوان کرد و گفت : این برخورد و نگاه برخی از مردم است که معلولان را از جامعه طرد می کند، سنگینی نگاه برخی از افراد جامعه که از کنارم می گذرند را حس می کنم که از این وزنه ها سنگین تر است و می دانم که برای همه معلولان جامعه این اتفاق روی داده است، لطفا با ما مثل یک فرد عادی برخورد کنید.

kamangari7865289243 3

کمانگری توصیه ای هم به معلولان جامعه داشت: به معلولان جامعه که خانه نشینی را برگزیدند توصیه می کنم وارد دنیای ورزش شوند، ورزش جسم را شاداب و روح را تازه می کند، خانواده ها نقش مهمی در حمایت اینگونه افراد دارند.

این وزنه بردار جوان در پایان گفت: از پدر و مادر و خانواده، مهران عقیلی مربی، مردانی رئیس اداره ورزش بندرگز، امیر اسدی مدیر باشگاه فیت نسو تمام دوستانی که در این راه مرا حمایت کرده اند تشکر دارم.

گفتنی است؛ مسابقات انتخابی تیم ملی 24 الی 27 تیرماه سال جاری به میزبانی تهران برگزار می شود وزنه برداران برتر برای شرکت در مسابقات وزنه برداری جهان به مکزیک اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.