1396-04-21 12:33
1192
0
41344
سرمربی تیم جوانان فوتبال ساحلی ملوان بندرگز؛

قطعا جز 4 تیم برتر کشور میشویم

سرمربی تیم جوانان فوتبال ساحلی بندرگز گفت: با استعدادی که در این جوانها دیدم قطعا جز 4 تیم برتر کشور میشویم.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، مهدی احمدی با اشاره به تازه شکل گرفتن تیم گفت: این جلسه چهارم تمرینی تیم است که برای آماده سازی حضور در لیگ رده های سنی آماده میشویم اما به دلیل استعداد بالای منطقه این تیم خیلی زود روی کار می آید.

وی گفت: 7 تا از بازیکنان تیم جوانان عضو تیم بزرگسالان هم می باشند که از نکات مثبت تیم می باشد و با 8 بازیکن جدیدی که اضافه شدند تیم قدرتمندی را راهی مسابقات لیگ برتر رده های سنی میکنیم.

وی همچنین گفت:خوشبختانه دو دروازه بان خوب و شوت زن داریم که محمد سرحدی چند سالی است که عضو تیم می باشد و دروازه بان دیگرمان جلال تازیکه می باشد.

وی افزود: ملوان بندرگز، موج گناوه، شهید جهان نژادیان آبادان، تیران اصفهان و وحدت چمران ماهشهر، تیم‌های حاضر در گروه چهارم لیگ فوتبال ساحلی رده سنی پایه کشور هستند که مسابقات این گروه از ۳۰ تیرماه به مدت یک هفته در زمین ساحلی مجموعه ورزشی امام رضا (ع) بندرگز برگزار می‌شود.

مهدی احمدی در ادامه گفت: جوانان ملوان بندرگز در رقابتهای لیگ برتر کشور را آقایان محمد سرحدی، جلال تازیکی، یحیی عامریان، محمد درزی، مصطفی رضایی، اصغر مزندره، سید سامان سادات حسینی، علی صیدانلو، امیرحسین ملاحی، علیرضا تشکری، امیرحسین باقری، علی قلندری، عیسی کمال غریبی و مسلم تیموری با سرپرستی محمدرضا رحمانی تشکیل می دهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.