1396-04-17 11:09
1638
0
41184

دومین دوره جام روستا قهرمان گلستان برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: دومین دوره مسابقات ورزشی جام روستا قهرمان استان گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش گلستان ما ؛ بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان اظهارکرد: در نخستین فرصت بررسی شکل برگزاری دومین دوره رقابت‌های ورزشی جام روستا قهرمان استان گلستان را انجام خواهیم داد.

وی افزود: برگزاری دوره جدید جام روستا قهرمان گلستان ممکن است با تغییراتی همراه باشد و به احتمال زیاد اواخر فصل تابستان آغاز و اواسط فصل پاییز به اتمام خواهد رسید.
 
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: در نخستین دوره جام روستا قهرمان گلستان ۳۰۰ روستا شرکت داشتند و هزار و ۵۰۰ تیم در پنج رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند.
 
گلستان جزو دو استان موفق در بخش توسعه ورزش روستایی
 
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به عملکرد این استان در توسعه ورزش روستایی خاطرنشان کرد: استان‌های گلستان و اصفهان در بخش توسعه ورزش روستایی برای ارائه گزارش در وزارت ورزش و جوانان انتخاب شدند.
 
طیبی تصریح کرد: انتخاب استان گلستان به دلیل توفیقاتی بوده که در حوزه توسعه ورزش روستایی داشتیم که برگزاری جام روستا قهرمان تاثیر زیادی در این موفقیت داشت.
 
وی بیان کرد: یکی از تکالیف ما توسعه ورزش همگانی است که توسعه ورزش در روستا هم بخشی از آن حساب می‌شود و باید توجه کنیم که نیمی از جمعیت گلستان را روستاها تشکیل می‌دهند و اکثر قهرمانان ورزشی ما روستایی هستند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان یادآور شد: برای توسعه و رخنه ورزش در روستاها و ایجاد شور و نشاط در این مناطق، نگاه ویژه‌ای به آنها خواهیم داشت تا استعدادهای ورزشی شناسایی و به باشگاه‌ها معرفی شوند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.