1396-04-13 18:26
2410
0
41028
در کردکوی در حال برگزاری است؛

اردوی تیم منتخب نوجوانان کشتی فرنگی گلستان + تصاویر

مسئول کمیته کشتی فرنگی استان گلستان گفت: اردوی تیم منتخب کشتی فرنگی نوجوانان استان گلستان از روز دوشنبه در خانه کشتی استان گلستان درحال برگزاریست.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ مسئول کمیته کشتی فرنگی استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما در این خصوص گفت: اردوی تیم منتخب نوجوانان کشتی فرنگی استان گلستان امروز دوشنبه در خانه کشتی شهرستان کردکوی درحال برگزاریست.

وی افزود: کشتی گیران نوجوان استان گلستان برای انتخاب شدن در مسابقات لیگ کشور امروز به رقابت با یکدیگر پرداختند.

محمدرضا آهنگران با بیان اینکه که باید تیمی متشکل از 10 کشتی گیر باتجربه و توانمند در گلستان آماده کنیم، اظهار داشت: استان گلستان در این دوره از رقابتها با استانهای خراسان جنوبی، خراسان رضوی و مازندران هم گروه است.

وی تصریح کرد: در این گروه که متشکل شده از چهار استان گلستان، مازندران، خراسان رضوی و خراسان جنوبی، فقط یک استان به مرحله بعدی صعود خواهد کرد.

18 خردادماه برگزاری اولین مسابقه تیم گلستان

مسئول کمیته کشتی فرنگی استان گلستان با اشاره به اینکه 18 تیرماه اولین مسابقه ما بصورت متمرکز در استان مازندران برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در هفته های بعدی سه بار میزبانی این دوره از رقابتها را بر عهده خواهیم داشت و سه بار هم مهمان استانهای دیگر خواهیم بود.

آهنگران با عنوان اینکه از تمام شهرستانهای استان گلستان در این اردو حضور دارند، گفت: تمامی مدعیان حضور در لیگ منطقه ای نوجوانان کشور در این اردوی در شهرستان کردکوی حضور دارند.

این مربی کشتی ابراز داشت: ان شاءالله با تیمی که تشکیل خواهیم داد بتوانیم بعنوان تیم منتخب لیگ شناخته شده و به مرحله بعدی صعود کنیم.

مسئول کمیته کشتی فرنگی استان گلستان وضعیت کشتی گیران سبک وزن گلستان خوب را خوب ارزیابی کرد و افزود: کشتی گیران سنگین وزن ما کمی با ضعف روبرو هستند که ان شاءالله به یاری خداوند متعال تقویت خواهند شد و آمادگی لازم را جهت حضور در این دوره از رقابتهای حساس آماده دریافت خواهند کرد.

تصاویری از اردو در کردکوی:

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.