1396-01-22 16:59
1478
3
37650
یک مطالبه؛

بلاتکلیفی سالن ورزشی 6000 نفری گرگان بعد از یک دهه!

رسیدگی به سالن ورزشی 6هزار نفری گرگان که بعد از یک دهه هنوز ساخته نشده است یک مطالبه عمومی از کاندیداهای شورای شهر بشمار می رود.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو، یادداشت زیر توسط یکی از مخاطبین سایت ارسال شده است که مطالعه آن در آستانه انتخابات شورای شهر بویژه برای کاندیداهایی که قرار است زمام توسعه شهر گرگان را بدست بگیرند، خالی از لطف نیست:
حدود ۱۰ سال پیش بود که خبر احداث یک سالن مدرن و مجهز سرپوشیده ورزشی با گنجایش شش هزار نفر باعث شادمانی جامعه ورزشی گرگان و استان شد.

این مجموعه قرار بود مکانی آبرومند جهت برگزاری مسابقات جهانی، آسیایی و کشوری در گرگان بوده و همچنین فضایی مناسب برای تمرین تیم های مختلف استان باشد که کلنگ ساخت آن در سال ۸۶ واقع در جنب ورزشگاه کریم آباد به زمین زده شد.

اما این پروژه مهم ورزشی که می بایست در چند سال گذشته افتتاح میشد با توجه به عدم تخصیص اعتبار، پیگیری و نظارت مسئولان همچنان در حد چند ستون بتنی باقی مانده است.

سوال مهم اینجاست، چگونه ممکن است استان ورزش خیزی مانند گلستان که دارای تیم های مهم و مطرح ورزشی بوده و نیز سهم قابل توجهی در کسب عناوین مختلف ورزشی و مدال های رنگارنگ بین المللی دارد به مانند بسیاری از استان های بدون رزومه ورزشی از سالن هایی با ظرفیت بالا و مجهز برخوردار باشد؟! و اینکه چرا بعد از گذشت یک دهه، این طرح مهم ورزشی بکلی فراموش شده است؟!

به هر حال سالن ۶ هزار نفری گرگان بعنوان یک پروژه مهم ورزشی در استان گلستان بسیار حائز اهمیت بوده که با بهره برداری از آن بخش بزرگی از مشکلات ورزش استان حل خواهد شد و امیدواریم مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان با همکاری سایر مسئولان استان و نمایندگان گرگان در مجلس شورای اسلامی تصمیمی جدی برای تکمیل آن بگیرند.

karim abad

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

دیدگاه

قابل توجه جناب دکتر طیبی مدیر کل نمونه ورزش و جوانان استان زیبا و زرخیز و سرسبز گلستان

0
0
پاسخ
1396-01-23 03:48
من

ای کاش به گوش مسئولان محترم هم برسد

0
0
پاسخ
1396-01-24 04:50

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.