1395-12-19 07:59
1841
0
36340
پس از انجام 19 بازیY

قهرمانی بیمه آسیا کردکوی در مسابقات والیبال ساحلی جانبازان و معلولین کشور

تیم بیمه آسیا از کردکوی به مقام قهرمانی رقابت های کاپ آزاد والیبال ساحلی جانبازان و معلولین دست یافت.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، رقابت های کاپ آزاد والیبال ساحلی جانبازان و معلولین به میزبانی بندر خمیر از 15 اسفند ماه آغاز شد و 17 اسفندماه به کار خود پایان داد.

در این دوره از رقابت ها تیم های هلدینگ فجر (تربت حیدریه)، هیات سیستان و بلوچستان، بیمه آسیا (کردکوی استان گلستان)، بسیج میناب، طلا و جواهری حسن زاده (گلستان) و هیات خراسان رضوی در جدول اصلی و تیم های هیت کرمان، هیات شیراز، هیات خوزستان، هیات یزد، هیات بندرعباس و هیات سنندج در جدول فرعی با هم به رقابت پرداختند.

پس از انجام 19 بازی تیم بیمه آسیا از کردکوی به عنوان قهرمانی دست یافت،

تیم هیات سیستان و بلوچستان نایب قهرمان شد و عنوان سوم نیز به تیم طلا و جواهری حسن زاده از استان گلستان رسید و هیات خراسان رضوی نیز چهارم شد.

در مراسم اختتامیه، به چهار تیم برتر ضمن اهدای کاپ و مدال، جوایز نقدی نیز تعلق گرفت و به کلیه شرکت کنندگان نیز هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

رقابت های کاپ آزاد والیبال ساحلی جانبازان و معلولین به همت کمیته والیبال ساحلی انجمن والیبال معلولین و با همکاری شهرداری بندر خمیر و تربیت بدنی سیمان هرمزگان برگزار شد.

گفتنی است؛ آقایان روح اله پاکدل، رضاعلی مهران و سیدباقر بنی هاشم ترکیب تیم والیبال ساحلی جانبازان و معلولین کردکوی را تشکیل می دادند.

پایگاه خبری تحلیلی رادکانا؛ کسب این افتخار بزرگ و ارزشمند را به جامعه ورزشی شهرستان کردکوی تبریک و تهنیت عرض نموده و برای این دسته از ورزشکاران موفقیت، سربلندی و سرافرازی آرزومند است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.