1395-12-08 13:06
1943
0
35794
با کسب 8 مدال رنگارنگ؛

تصاویر/ گالیکش نایب‌قهرمان رقابت‌های کاراته گوجوریو کشور شد / 6 کاراته کا گالیکشی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

رییس هیئت کارته گالیکش گفت: گالیکش نایب‌قهرمان رقابت‌های انتخابی سبک گوجوریو تیم ملی کاراته شد.

به گزارش گلستان ما، شیهان «علی‌اکبر بارانی» در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: رقابت‌های قهرمانی کاراته سبک گوجوریو رده‌های سنی کشور ویژه آقایان در سالن شهید عظیمی شهر بابلسر استان مازندران برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها 800 کاراته کا سراسر کشور در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان برای قرار گرفتن در ترکیب اردویی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی رومانی باهم به رقابت پرداختند.

بارانی با اشاره به اینکه کاراته کاهای گالیکشی در این رقابت‌ها 6 مدال طلا و یک نشان نقره و برنز کسب کردند گفت: «ابوالفضل فرامرزی» در وزن منفی 18 کیلوگرم و «امیرعلی فرامرزی» در وزن منفی 21 کیلوگرم رده سنی خردسالان به نشان طلا دست یافتند و «جواد خیجی» در وزن منفی 33 کیلوگرم نشان برنز و «محمد گلوی» در وزن مثبت 36 کیلوگرم نشان نقره رده سنی نونهالان را کسب کردند.

رییس هیئت کاراته گالیکش افزود: «امیرحسین خانه ششدر» در وزن منفی 52 کیلوگرم، «طاها قاضی محسنی» در وزن منفی 57 کیلوگرم و «محمدجواد بارانی» در وزن مثبت 70 کیلوگرم رده سنی نوجوانان به نشان طلا دست یافتند و «امیرحسین میرزایی» در وزن مثبت 75 کیلوگرم رده سنی جوانان نیز مدال طلا این رقابت‌ها را کسب کردند.

به گفته وی استان‌های مازندران و گلستان درنتیجه تیمی به مقام اول و دوم دست یافتند و تهران و خراسان رضوی نیز به مقام سوم مشترک دست یافتند.

بارانی اظهار داشت: 6 کاراته کا گالیکشی که به نشان طلا این رقابت‌ها دست‌یافته بودند به اردوی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی رومانی دعوت شدند.

گفتنی است کاراته کاهای مدال‌آور شهرستان گالیکش پیش از ظهر امروز در میان استقبال ورزش دوستان، اهالی گالیکش و مسئولین این شهرستان وارد این شهر شدند.

nilkooh2204 1

nilkooh2204 1

nilkooh2204 1

nilkooh2204 1

nilkooh2204 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.