1395-12-04 19:38
2182
1
35641
حواشی دومین دوره لیگ فوتبال ادارات استان :

از بی نظمی و تاخیر در شروع بازیها تا داوریهای ضعیف امسال

دومین دوره لیگ فوتبال ادارات استان گلستان امسال در حالی برگزار می شود که شاهد بی نظمی در برگزاری ساعات بازیها و داوری های ضعیف در آن هستیم .

به گزارش گلستان ما ؛ یکی از اقدامات خوب و موثرکه در سال گذشته از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان و شخص آقای دکتر طیبی کلید خورد برگزاری لیگ فوتبال ادارات استان گلستان بود .

این بازیها البته بیشتر به یک دور همی ورزشی کارمندان دولتی و ادارات و نهادها و ایجاد فضای همدلی و شور و نشاط و انگیزه برای سلامتی بیشتر مورد تقویت و محوریت قرار گرفت .

در اولین دوره این بازیها که سال گذشته برگزار شد 22 تیم حضور داشتند که در دو گروه 11 تیمی به رقابت پرداختند که شهرداری ، زندانها و رسانه ورزش به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم شدند .

اما امسال بعد از گذشت دو هفته از شروع بازیها حواشی سنگینی بر روی این بازیها سایه انداخته است  . یکی از این حواشی تاخیر شروع بازیها است که گاها تا یکساعت هم می رسد ؛ این موضوع باعث می شود تا یک روز کاری یک کارمند گرفته شود .

این کار برای تیمی مثل گمرک که از اینچه برون می آید و چند ساعت باید رفت و برگشت توی راه باشند و بخواهند یک ساعت هم برای بازی الاف شوند قطعا خسته کننده و ملال آور خواهد بود لذا پیشنهاد می شود بازیها در راس ساعت مقرر سوت زده شود و تیم ها نیز همان ساعت حضور یابند .

اما حاشیه سنگین بعدی داوری های ضعیف امسال می باشد که استفاده از داوران کم و سن و سال و بی تجربه و تازه کار باعث شده تا داد اکثر تیم ها نسبت به داوریها در بیاید .

اشتباهات محرز داوری و عدم اشرافیت به قوانین به همراه عدم درک صحیح از شرایط بازی و عدم حضور به موقع در صحنه ها باعث شده تا اکثر بازیها با انتقادات شدید به داوریها همراه باشد که ادامه این روند بازیها را دچار حاشیه می کند .

بنظر می رسد باید یک آسیب شناسی بعد از دو سه هفته ابتدایی بر روی شکل اجرای لیگ ادارات استان بشود تا از تکرار آسیب های بعدی جلوگیری شود .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مرخصی

ارهناظر afc هم با تاخیر وارد فرودگاه گرگان شد .

0
0
پاسخ
1395-12-06 05:37

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.