1395-02-16 17:05
1305
0
31535
رییس اداره ورزش و جوانان گالیکش خبر داد؛

گالیکش میزبان کاراته کاهای نوجوان دختر گلستان / حضور 78 کاراته کا در مسابقات

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گالیکش گفت: مسابقات قهرمانی کاراته نوجوانان دختر گلستان با هدف شناسایی استعدادهای جدید به میزبانی شهرستان گالیکش برگزار می‌شود.

به گزارش گلستان ما، حسین نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: نخستین المپیاد ورزشی استان گلستان از 13 الی 24 اردیبهشت‌ماه در 10 رشته آقایان و 9 رشته بانوان در رده سنی نوجوانان در سراسر استان آغازشده است.

nilkooh1189 0

وی افزود: المپیاد ورزشی استان گلستان با هدف ایجاد شور و نشاط در جامعه ورزش، هم‌افزایی، کشف استعدادهای ورزشی استان و پاسداشت یاد و خاطره شهدای 4 هزار شهید استان با حضور مربیان رشته‌های مختلف برای کشف استعدادها برگزار می‌شود.

نصیری تصریح کرد: مسابقات کاراته نوجوانان دختر گلستان به میزبانی شهرستان گالیکش با شرکت 78 کاراته کا از 13 تیم برگزار خواهد شد.

به گفته رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گالیکش به‌تمامی ورزش‌کاران در این دوره از مسابقات لباس و گرمکن رایگان اهداشده است و در پایان نیز به نفرات برتر هر وزن حکم قهرمانی، مدال و کاپ اهدا خواهد شد.

به گزارش «نیلکوه» اولین دوره المپیاد ورزش گلستان برای رده‌های سنی پایه (نوجوان) دختر و پسر در 10 رشته و به میزبانی 13 شهرستان به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

در این المپیاد بیش از 2 هزار و 500 ورزشكار نوجوان به مدت یک هفته باهم رقابت می‌کنند و توانایی و استعدادهای خود را در مقابل دیدگان مربیان استعداد یاب به نمایش می‌گذارند.

با توجه به تفاهم‌نامه سازمان محیط‌زیست و وزارت ورزش و جوانان، گلستان به عنوان حامی حیات «پلنگ ایرانی» برگزیده‌شده است و نماد اصلی این المپیاد نیز با نقش زیبای پلنگ ایرانی طراحی‌شده است که بر روی طرح‌ها، احکام، پرچم‌ها و پیراهن ورزشکاران نقش بسته می‌شود.

رشته‌های فوتبال پسران، تنیس روی میز دختران و پسران، ژیمناستیک پسران و فوتسال منطقه غرب در گرگان، فوتبال پسران منطقه شرق و والیبال دختران و پسران در گنبد، تكواندو پسران و بدمینتون دختران در رامیان، تكواندو دختران در آزادشهر، والیبال دختران و پسران منطقه غرب در آق‌قلا، دوومیدانی دختران و پسران در بندر ترکمن برگزار می‌شود.

همچنین كشتی و ژیمناستیک دختران در بندرگز، بسكتبال دختران و پسران منطقه غرب در كردكوی، بسكتبال پسران و دختران منطقه شرق در كلاله، فوتسال دختران منطقه شرق در مینودشت، كاراته دختران در گالیكش، كاراته پسران در فاضل‌آباد و بدمینتون پسران در علی‌آباد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.