1393-06-25 08:22
1649
0
2903

نوجوان گلستانی ارزشمندترین والیبالیست آسیا لقب گرفت

رئیس هیئت والیبال استان گلستان گفت: رسول آقجلی در دهمین دوره از رقابت‎های والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا به عنوان ارزشمندترین والیبالیست انتخاب شد.

به گزارش گلستان ما ، علیرضا نورانی در گفت‎وگو با خبرنگار قرق نیوز با تبریک کسب این افتخار ارزشمند به ملت بزرگ ایران به ویژه استان گلستان اظهار داشت: رسول آقجلی یکی از بازیکنان تیم ملی نوجوانان و کاپیتان تیم ایران است که در دهمین دوره از رقابت‎های والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا به عنوان ارزشمندترین بازیکن نوجوان آسیا انتخاب شد.

وی با بیان اینکه تیم ملی نوجوانان والیبال ایران به مقام قهرمانی دست پیدا کرد، افزود: تیم‎های ژاپن و چین به ترتیب مقام‎های دوم و سوم را در مسابقات آسیا کسب کردند، ایران در نیمه نهایی، چین را مغلوب کرد و در مسابقات فینال نیز با کسب امتیاز سه بر صفر به مقام برتری دست یافت.

رئیس هیئت والیبال استان گلستان بیان داشت: رسول آق‎چلی اصالتا گلستانی و ساکن شهرستان گنبدکاووس است که سابقه فعالیت در تیم ملی نوجوانان والیبال را دارد. نورانی از این بازیکن گلستانی به عنوان یکی از استعدادهای درخشان ورزش این مرز و بوم یاد کرد و گفت: آقجلی ی یک متر و 98 سانتیمتر قد دارد و در حال حاضر عضو تیم جواهری گنبدکاووس است که توانایی‎های این بازیکن سبب موفقیت‎های متعدد وی در عرصه ورزش شده است.

وی با بیان اینکه سه بازیکن تیم ملی والیبال از استان گلستان هستند، خاطرنشان کرد: جواد حکمتی، سلیم چپرلی و هادی سیدنیازی از گلستان در تیم ملی والبیال حضور دارند.

رئیس هیئت والیبال استان گلستان گفت: تیم ملی نوجوانان والیبال ایران خود را برای مسابقاتی که یک ماه آینده در بحرین برگزار خواهد شد، آماده می‌کند.

نورانی برای تیم ملی نوجوانان والیبال ایران آرزوی موفقیت کرد و افزود: با همت و تلاش مضاعف می‎توان قله‎های پیروزی را یکی پس از دیگری کسب کرد و ایران در عرصه‎های مختلف از جمله ورزش والیبال نشان داده که از توانایی‎های برجسته‎ای برخوردار است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.