1394-11-20 10:29
3128
0
27331
استقبال مردم و مسئولین از قهرمانان کاراته گالیکش ؛

راه‌یابی دو کاراته کای گلستانی به مسابقات جهانی + تصاویر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گالیکش از انتخاب دو کاراته کا این شهرستان برای حضور در مسابقات جهانی ژاپن خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حسین نصیری در مراسم استقبال از کاراته کاهای گالیکشی شرکت‌کننده در مسابقات قهرمانی کشور با اشاره به مطلب فوق گفت: این انتخاب از سوی کمیته فنی کاراته کشور در جریان مسابقات قهرمانی کشور در چالوس انجام شد.

وی افزود: کمیته فنی کاراته کشور، سجاد بارانی در وزن منهای 84 کیلوگرم و محمد فارسیانی در وزن منهای 55 کیلوگرم را که هردو در مسابقات چالوس مدال طلا کسب کردند، برای حضور در مسابقات جهانی کاراته ژاپن که تابستان سال آینده در توکیو برگزار می‌شود، انتخاب کرد.

نصیری تصریح کرد: چهار کاراته کای دیگر این شهرستان نیز به دلیل عملکرد خوبشان در مسابقات چالوس به اردوی تیم ملی دعوت شدند که عبارتند از ابوالفضل بارانی در وزن منهای 70 کیلوگرم که در مسابقات اخیر مدال نقره را کسب کرد، امیر حسین میرزایی در وزن مثبت 70 کیلوگرم مدال برنز، محمدجواد بارانی در وزن به‌اضافه 80 کیلوگرم، امیرحسین خانه ششدر در وزن منهای 42کیلوگرم و طاها قاضی محسنی در وزن به‌اضافه 32 کیلوگرم.

رئیس هیئت کاراته شهرستان گالیکش و سرپرست تیم کاراته استان گلستان در مسابقات قهرمانی کشور در چالوس نیز به نیلکوه گفت: از بین این کاراته کاها سجاد بارانی در رده سنی بزرگ‌سالان و مابقی در رده جوانان قرار دارند.

علی‌اکبر بارانی افزود: در مسابقات قهرمانی کشور که روزهای 15 و 16 بهمن در چالوس برگزار شد، کاراته کاهای گالیکشی تیم استان گلستان موفق به دریافت دو مدال طلا، یک نقره و دو برنز شدند و استان گلستان با کسب این مدال‌ها مقام سوم تیمی مسابقات را کسب کرد.

وی گفت: در ترکیب تیم کاراته استان گلستان، علاوه بر ورزشکاران گالیکش، کاراته کاهایی از شهرستان‌های آزادشهر، رامیان و بندرگز حضور داشتند.

گفتنی است ایمان سنچولی قهرمان کاراته آسیا و جهان اهل گالیکش است.

nilkooh948 1

nilkooh948 1

nilkooh948 1

nilkooh948 1

nilkooh948 1

nilkooh948 1

nilkooh948 1

nilkooh948 1

nilkooh948 1

nilkooh948 1

nilkooh948 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.