1394-07-16 19:02
1159
0
21711
توسط بنیاد علوی؛

اهدای 840 سبد غذایی به مادران باردار نیازمند در گالیکش

رییس شبکه بهداشت و درمان گالیکش از توزیع 840 سبد غذایی بین زنان باردار آسیب پذیر و نیازمند مناطق روستایی این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش گلستان ما، دکتر شاهرخ رضایی انزابی در گفت و گو با خبرنگار نیلکوه گفت: این سبد غذایی شامل 10 کیلوگرم برنج، دو بسته ماکارونی، یک کیلوگرم نخود، 2 کیلوگرم لوبیا، 2 قالب پنیر، 2 کیلوگرم سویا، 6 قوطی تن ماهی، 2 کیلوگرم عدس، 300 گرم مغز بادام، 2 کیلوگرم خرما، دو و نیم کیلوگرم روغن مایع، 2 کیلوگرم شکر، پنج کیلوگرم مرغ و یک کیلو و 200 گرم عسل است.

وی، ارزش ریالی این سبد کالا را 2 میلیون و 500 هزار ریال اعلام کرد و افزود: هدف از توزیع این سبد غذایی کاهش سوء تغذیه دربین زنان باردار و نوزادان آنها می باشد.

به گفته وی سال گذشته ماهانه 40 سبد کالا میان زنان باردار شهرستان توزیع می شد اما این تعداد در سال جاری به 120 سبد در ماه افزایش یافته است.

رضایی اضافه کرد: این سبد غذایی بین زنان محروم باردار که شناسایی شده اند بتدریج از ماه سوم حاملگی تا ماه ششم پس از زایمان توزیع می شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان گالیکش تصریح کرد: هزینه این تعداد سبد غذایی از سوی بنیاد علوی و اهدایی مقام معظم رهبری تامین شده است.

به گفته وی با بررسی های انجام شده، حداقل دو برابر آمار کنونی زنان باردار محروم شهرستان نیازمند تامین سبد غذایی هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.