1394-03-08 19:15
3890
0
15423

بازی خیریه منتخب گلستان و ستارگان جام جهانی 98/ دایی نیامد، علی صادقی بازی نکرد، کیانوش رحمتی گل زد / خداداد بازهم حماسه آفرید ! + تصاویر

تیم های منتخب گلستان با نام «سرخپوشان» و منتخب بازیکنان فوتبال در جام جهانی 1998 با نام «ستارگان 98» در استادیوم 15 هزار نفری کریم آباد گرگان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش گلستان ما به نقل از اسپورت گلستان، تک گل تیم منتخب گلستان با ضربه زیبای «کیانوش رحمتی» در دقیقه 58 به ثمر رسید و «ادموند بزیک» زننده گل تیم ستارگان 98 در دقایق پایانی بازی بود. بازی به قضاوت «محمدحسین اسدی» داور سابق لیگ برتر فوتبال کشور و در برابر بیش از 3 هزار تماشاگر و در دو نیمه 40 دقیقه ای برگزار شد.

در تیم ستارگان 98 بازیکنانی مانند خداداد عزیزی، نیما نکیسا، بهروز رهبری فرد، علیرضا نیکبخت واحدی، مهرداد میناوند، مجتبی محرمی، محمدرضا مهدوی، رضا شاهرودی، حامد کاویانپور، سیروس دین محمدی، بهنام ابوالقاسم پور، ادموند بزیک، محمد نوازی، محسن عاشوری، اسماعیل هلالی و احمد مومن زاده به میدان رفتند.

ضمن اینکه «علی صادقی» هنرپیشه معروف سینما و تلویزیون از ابتدا تا انتها از روی نیمکت بازی را به نظاره نشست. هدایت تیم ستارگان 98 را «مهدی مناجاتی» مربی اسبق تیم ملی بر عهده داشت.

در تیم منتخب گلستان که اکثراً پیشکسوتان فوتبال تشکیل می دادند افرادی مانند صلاح الدین اونق، علی یحیی نژاد، حمیدرضا سلیمانی، کیانوش رحمتی، غلامرضا فغانی، عبدالجلیل گلچشمه، سید صادق موسوی، عبدالله شایسته، مهران عقیلی، جلال قزل و منصور دمیرچی به تناوب به میدان رفتند. هدایت تیم منتخب استان را «محمدرضا رایج» به همراه «علی حسین اسدی» بر عهده داشتند.

این دیدار با حاشیه های زیادی همراه بود که گزیده ای از آن در ادامه آمده است:

درحالی که عنوان شده بود بازی راس ساعت 17 برگزار می شود اما به علت تاخیر در حضور بازیکنان تیم 98 در محل مسابقه با بیش از یک ساعت تاخیر آغاز شد.

به علت درگذشت مرحومان «سیدحسین نقیبی» و «نیاز بگی» از پیشکسوتان فوتبال استان، بازی با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

گرمای شدید هوای گرگان پیش از شروع بازی بسیار آزاردهنده بود. گفته می شد دمای هوا بالای 40 درجه سانتی گراد بوده است.

ساعتی پیش از شروع مسابقه از تماشاگرانی که در زیر جایگاه نشسته بودند درخواست شد که به روبه روی جایگاه بروند. این تصمیم به آن جهت گرفته شد که بازی به صورت مستقیم از شبکه گلستان پخش می شد.

اتراچالی سرپرست هیات فوتبال استان گلستان به علت ناهماهنگی مسئولان برگزاری مسابقه دقایقی پشت در ورود به استادیوم معطل و در نهایت با تماس های تلفنی مشکلش برطرف شد.

«امیرعلی شاهینی» کودک مبتلا به بیماری سرطان به نمایندگی از کودکان سرطانی همراه با پدر خود در محل برگزاری مسابقه حاضر شد. قرار بود عواید حاصل از بلیط فروشی این مسابقه به کودکان سرطانی اختصاص یابد.

طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از جایگاه ویژه بازی را به نظاره نشست. در ادامه طاهری و امامی نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس وارد جایگاه ویژه شدند و تا پایان بازی در این مکان حضور داشتند.

بازیکنان تیم 98 به داخل زمین با تشویق شدید تماشاگران همراه شد. در این میان علی صادقی و خداداد عزیزی بیش از سایر افراد تشویق شدند. حتی علی دایی که جایی در تیم 98 نداشت از سوی تماشاگران تشویق شد!

خبرنگاران که برای پوشش خبری این دیدار خیرخواهانه به محل برگزاری مسابقه رفته بودند با برخورد نامناسب، نتوانستند به آسانی وظیفه خود را انجام دهند. ماموران و انتظامات برگزاری مسابقه اصرار داشتند که خبرنگاران باید در جایگاه موردنظر حضور یابند در حالی که جایگاهی که به نام خبرنگاران در استادیوم تعبیه شده است در اختیار افراد نامعلومی قرار گرفته بود و خبرنگاران نمی توانستند از آن استفاده کنند اما ماموران قاطعانه اعلام می کردند که این مشکل به آنها ارتباطی ندارد!

استفاده تبلیغاتی از اسامی افراد مشهور نظیر «علی دایی»، «علی پروین» و «حسین هدایتی» در حالی که آنها به گلستان سفر نکردند از جمله نکات منفی در برگزاری این دیدار خیرخواهانه بود.

«علی صادقی» بازیگر طنز فیلم و سریال که بیشتر از سایر افراد مورد تشویق تماشاگران قرار گرفته بود از ابتدا تا انتها روی نیمکت تیمش نشست. وی در بین نیمه با گزارشگر صداوسیما گفتگوی کوتاهی انجام داد اما دقایقی بعد درخواست تجدید مصاحبه کرد!

«خداداد عزیزی» بازیگر نقش اول بازی خیریه بود؛ وی در طول زمان بازی بارها به قضاوت داور و به ویژه کمک داور اول بازی (هومن سحری) اعتراض می کرد. وی حتی در دقیقه 68 و در حالی که تیمش یک بر صفر عقب بود در اعتراض به تصمیم داوران تیم 98 را دقایقی از زمین خارج کرد!

عزیزی در دقایق پایانی تعویض شد و در حال رفتن به سمت رختکن بود که در مقابل درب ورودی رختکن یکی از تماشاگران آب های داخل بطری را روی سر وی ریخت! این حرکت با واکنش و الفاظ تند حماسه ساز ملبورن مواجه شد و با سخنان خود از خجالت آن تماشاگر درآمد.

این بازیکن در دقیقه 14 بازی فرصت تک به تک با دروازه بان تیم منتخب گلستان داشت اما در اقدامی عجیب از زدن ضربه نهایی خودداری کرد!

 
 
 
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.