1394-02-16 16:36
2299
0
14319
هواداران جشن صعود گرفتند؛

حواشی بازی بسکتبال تیم های شهرداری و هفت الماس / واکنش تماشاگران به مثبت اعلام شدن دوپینگ بازیکنان تیم قزوین

تیم شهرداری گرگان در آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی لیگ حرفه ای بسکتبال فولاد هفت الماس قزوین  را برد و جواز حضور در مرحله پلی آف را به دست آورد.

به گزارش گلستان ما به نقل از اسپورت گلستان؛ تیم شهرداری گرگان در آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی لیگ حرفه ای بسکتبال با نتیجه 73 بر 64 برابر فولاد هفت الماس قزوین به پیروزی دست یافت و جواز حضور در مرحله پلی آف را به دست آورد.

این بازی با حاشیه هایی همراه بود که گزیده ای از آن در ادامه آمده است:

- این بازی آخرین میزبانی تیم شهرداری در دور مقدماتی (و احتمالاً تا پایان مسابقات لیگ امسال) بود.

- بهمن طیبی مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان گلستان از کوارتر دوم با حضور در سالن از نزدیک بازی دوتیم را به نظاره نشست.

- حسن رضایی بازیکن ناکام تیم شهرداری و آرمین صادقی بازیکن بدشانس این تیم با حضور در جایگاه تماشاگران شاهد بازی بودند.

- تماشاگران گرگانی در لحظه ورود بازیکنان تیم هفت الماس با شعار "اومدن دوپینگی ها" به مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگ 5 بازیکن تیم قزوینی واکنش نشان دادند! این تماشاگران اما سرمربی تیم حریف را تشویق کردند.

- نخستین امتیاز بازی را تیم هفت الماس در ثانیه 52 توسط محمدرضا قربانی به دست آورد. اولین امتیاز تیم شهرداری پس از گذشت 4 دقیقه و 10 ثانیه به دست سام هاسکین رقم خورد.

- محمدرضا اسلامی سرمربی هفت الماس پس از پایان کوارتر سوم به شدت به عملکرد داوران اعتراض کرد. وی معتقد بود پرتاب اوت منجر به امتیاز تیم شهرداری در ثانیه پایانی نباید اعلام می شد.

- محمد زارعی از تیم میزبان در فاصله 7 دقیقه به پایان بازی با پایان یافتن محدودیت خطای انفرادی (5 خطا) مجبور به ترک زمین شد. درتیم هفت الماس نیز محمد یوسف وند در فاصله 5 دقیقه و 26 ثانیه و محمد شاهسوند در فاصله 2 دقیقه و 56 ثانیه به همین سرنوشت دچار شدند.

- سام هاسکین از تیم شهرداری با اثرگذاری 34، موثرترین و کورتنی پیگرام دیگر یار امریکایی تیم شهرداری با کسب 25 امتیاز، امتیازآورترین بازیکنان میدان لقب گرفتند. در تیم هفت الماس نیز محسن محمدی با کسب 22 امتیاز و اثرگذاری 19، بهترین بازیکن تیمش بود.

- هواداران تیم شهرداری پس از قطعی شدن حضور تیم محبوبشان به مرحله پلی آف در سالن مسابقه اقدام به برپایی جشن صعود کردند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.