1393-12-16 19:56
1821
4
11553
عضو شورا پیگیر حکم کمیته انضباطی:

اعتراض جرجانی به رای کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال / حق گرگانیها را پس بدهید !

عضو شورای شهر گرگان از آمادگی شورا برای پیگیری این موضوع خبر داد و خاطرنشان کرد: به عنوان وکیل مردم پیگیر حققوق از دست رفته تماشاگران بسکتبال گرگان خواهیم بود و اجازه نخواهیم داد به همین راحتی مردم شهر را از تماشای بازیهای بسکتبال محروم کنند.

به گزارش گلستان ما ؛ محمد ابراهیم جرجانی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر گرگان دقایقی پیش در گفتگو با گلستان ما اظهار کرد: گرگان پایتخت بسکتبال است که هواداران پرشور آن با طراوت و حرارت تیم خود را دوست دارند و آن را تشویق می کنند .

جرجانی در خصوص اتفاقات پیش آمده در بازی بسکتبال شهرداری گرگان و مهرام اظهار کرد: این بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود و تیم شهرداری ، ماه گذشته توانسته بود این تیم قدرتمند را در گرگان شکست دهد و این حساسیتها باعث شد تا تماشاگران زیادی به ورزشگاه آزادی گرگان بیایند و تعاد زیادی نیز پشت در ماندند.

وی تصریح کرد: بازی در گرگان همیشه پرشور دنبال می شود و در این بازی نیز دو تیم پا به پای هم می رفتند و هر وقت تیم گرگان به تیم مهرام نزدیک می شد هاشمی مربی این تیم با حرکات غیر حرفه ای فضای سالن و تماشاگران را تحریک می کرد و به نوعی ناظر بازی و داوران را تحت فشار قرار می داد.

عضو شورای شهر گرگان صحنه های زشت ایجاد شده در سالن را نتیجه حرکات مصطفی هاشمی دانست و افزود: کمیته انضباطی نباید از کنار خطاهای سرمربی مهرام براحتی عبور کند .

محمد ابراهیم جرجانی گفت: اینکه شهرداری گرگان سه جلسه از داشتن تماشاگر محروم شود واقعا شایسته فدراسیون بسکتبال نیست و عدالت در مورد مردم گرگان و تماشاگران فهیم شهرداری اجرا نشده است و انتظار داشتیم تا کمیته انظباطی با سعه صدر بیشتری به این موضوع رسیدگی می کرد.

جرجانی از آمادگی شورای شهر برای پیگیری این موضوع خبر داد و خاطرنشان کرد: به عنوان وکیل مردم پیگیر حققوق از دست رفته تماشاگران بسکتبال گرگان خواهیم بود و اجازه نخواهیم داد به همین راحتی مردم شهر را از تماشای بازیهای بسکتبال محروم کنند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.