1393-12-16 07:12
2548
0
11513
با قهرمانی در لیگ دسته یک کشور صورت گرفت؛

صعود تیم بدمینتون آقایان "رامیان" به سوپر لیگ کشور + تصاویر

رئیس هیئتت بدمینتون شهرستان رامیان از صعود تیم بدمینتون "آب معدنی رامیان" و " بندرعباس" به سوپرلیگ کشوری خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، فینال مسابقات بدمینتون لیگ دسته یک کشور آقایان (راهیابی به لیگ برتر) از صبح روز پنج شنبه (14 اسفند) به مدت دو روز در خانه بدمینتون (سالن شهیدان صادقی) شهرستان رامیان برگزار شد.

دور رفت مرحله نهایی بیستمین دوره مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون باشگاههای کشور جام "خلیج فارس" در قسمت مردان در هفتم و هشتم اسفندماه امسال در شهر بندرعباس برگزار شد و در پایان این مرحله تیم های "خلیج پژم هرمزگان"، "شهید فخار مشهد"، "چشمه آب معدنی رامیان" و "گاز فارس" به ترتیب در مقامهای اول تا چهارم قرار گرفتند.

"شهرام سعیدی" رئیس هیئت بدمینتون شهرستان رامیان در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این مسابقات با حضور چهار تیم از رامیان، بندرعباس، شیراز و مشهد برگزار شد.

وی اظهار کرد: تیم" آب معدنی رامیان" و "بندرعباس" به سوپرلیگ راه یافتند و تیمهای "شیراز" و "مشهد" در دسته یک لیگ کشور باقی ماندند.

رئیس هیئت بدمینتون شهرستان رامیان خاطرنشان کرد: در مرحله برگشت مسابقات بدمینتون که به میزبانی رامیان برگزار شد تیم "آب معدنی رامیان" بر هر سه تیم برتری یافت و در نتایج این مسابقات به شرح ذیل است.

آب معدنی: 3 مشهد: 2

آب معدنی: 3 بندرعباس: 2

آب معدنی: 5 شیراز: صفر

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.