1393-12-10 05:33
3363
3
11205

دیدار آیت الله نورمفیدی با ایمان سنچولی قهرمان کاراته جهان + تصاویر

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان با ایمان سنچولی قهرمان کاراته جهان دیدار کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، عصر روز گذشته آیت الله نورمفیدی در بیت خود میزبان ایمان سنچولی قهرمان کاراته جهان بود.

در این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با تشکر از آیت الله نورمفیدی، اظهار داشت: ایمان سنچولی یکی از 5 کاراته کای عضو کومیته تیمی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی آلمان بود که موفق شدند قهرمانی تاریخی کشورمان در این دوره از مسابقات را که برای نخستین بار اتفاق افتاد رقم زنند.

قربان علی پاشا بابیان این که ایمان سنچولی به عنوان فنی ترین بازیکن تیم ملی شناخته شد، تصریح کرد: علی اکبر بارانی مربی این ورزشکار ارزنده می‌باشد که پسر و دختر ایشان هم دارای عناوین آسیایی و کشوری می‌باشند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با ابراز خوشحالی از وجود چنین جوانان برومندی در استان گلستان گفت: قهرمانی‌ها زمانی زیباتر می‌شوند که توام با زمینه اخلاقی باشد.

آیت الله نورمفیدی افزود: نکته‌ای که به نظرم آمد تا به «ایمان» تذکر بدهم این است که قطعا لطف خداست که از میان 80 میلیون جمعیت ایران که حداقل 20 میلیون آن را جمعیت جوانان تشکیل می‌دهند تنها 5 جوان توانسته اند به این مرحله راه یابند. این استعداد را خدا عنایت کرده است و چون خدا به انسان داده است پس همیشه باید شاکر خداوند بود.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: وقتی جوانی بعد از کسب موفقیت سجده شکر به‌جا می‌آورد کارش را چندین برابر زیباتر می‌کند و نشان می دهد قدر نعمت خداوند را به‌خوبی می‌داند. این کار زیبا ارزش شخصیتی را هم والاتر می کند.

وی افزود: این چنین حرکت‌هایی نزد همه مذاهب ارزشمند تلقی می‌شود. علاوه بر این وقتی شاکر خداوند هستید طبق وعده خودش نعماتش را بیشتر می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفتند: شما در جامعه مسئولیت دیگری هم دارید که آن الگوی نسل جوان جامعه است؛ تاثیر گذاری شما بر جوانان بیشتر از صد سخنرانی امثال من است. اگر ببینند که اهل نماز هستید آن‌ها هم به این راه گرایش پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: سالم زندگی کنید و سالم حرکت کنید؛ قطعا خدا هم به این چنین بندگانش بیشتر توجه می‌کند.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به این که در میان تمام کشتی گیران تاریخ کشور تنها پهلوان تختی جاویدان شد اظهار داشتند: تختی جاویدان شد چون چیزهایی غیر از ورزش در وجودش بود.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان در خاتمه به رعایت حفظ احترام پدر و مادر که در دستورات دینی هم مهم برشمرده شده است تاکید کردند.

در ادامه ایمان سنچولی با تشکر از دعوت آیت الله نورمفیدی گفت: به سهم خودم بابت حمایت‌های همیشگی شما از قهرمانان استان گلستان تشکر می‌کنم. از این که من را دعوت کردید تا در کنار شما حضورداشته باشم خوشحالم و امیدوارم در ادامه راه با دعای خیر شما و مردم عزیز کشورم باز هم بتوانم برای ایران افتخارآفرینی کنم.

در پایان این دیدار که علی اکبر بارانی مربی این ورزشکار گلستانی، رییس هیات کاراته استان و پدر و برادر ایمان سنچولی نیز حضور داشتند، با اهدای یک عدد تابلو تجلیل شد.

ایمان سنچولی متولد 21 مرداد 72 شهر گالیکش است که از 8 سالگی ورزش کاراته را آغاز و در این مسیر تاکنون افتخارات زیادی در عرصه استانی، ملی و بین‌المللی کسب کرده است.

taisanoor 1

taisanoor 1

taisanoor 1

taisanoor 1

taisanoor 1

taisanoor 1

taisanoor 1

taisanoor 1

taisanoor 1

taisanoor 1

taisanoor 1

taisanoor 1

taisanoor 1

taisanoor 1

taisanoor 1

انتهای پیام/ 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

عارف

احسنت به اقای سنچولی بخاطر این تواضعش....

0
0
پاسخ
1393-12-10 07:09
مازنی ها

درود و سپاس خدمت همه دوست داران حق و حقیقت از همه قومیت ها و نژادهابه خدا قانع تر و صبور تر از سیستانی ها کسی رو سراغ دارید .دم بزرگاشون گرم که اینقدر به جوانان موفق و فرهنگ شون بها میدن به عنوان یک مازنی به برادران سیستانیم افتخار میکنم که همیشه قانع بودند و حاشیه نرفتن

0
0
پاسخ
1393-12-10 17:41
مارسا

ایمان جان مبارکت باشه.مثل همیشه متواضعانه برخورد کردی

0
0
پاسخ
1393-12-10 20:13

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.