1393-12-07 05:13
2975
0
11094
پایان مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال جام زنده یاد« حسین معدنی»؛

حذف جواهری از رقابت های والیبال با شکست برابر شهرداری ارومیه + تصاویر

دور برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال  با انجام چهار دیدار در شهر های گنبد ، تبریز و تهران (دودیدار) پیگیری شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه ، بازرگانی جواهری ، تنها نماینده گنبد در این مرحله از رقابت های لیگ برتر والیبال جام زنده یاد« حسین معدنی»  در سالن المپیک گنبد به مصاف شهرداری ارمیه رفت و در نهایت با نتیجه ۳ بر ۱ و با امتیازات ۲۵ بر ۱۳و ۲۵ بر ۲۰ و ۱۴ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۱ بازی را به حریف پر قدرت خود واگذار کرد.

در دیدار رفت این بازی که در سالن غدیر ارومیه برگذار شد نیز شهرداری ارومیه در یک بازی برتر موفق شده بود بازرگانی جواهری گنبد را با نتیجه ۳ بر۰ شکست دهد.

در دیدار مرحله برگشت که در سالن المپیک گنبد برگزار شد جواهری از حمایت هواداران خود برخوردار بود و وجود این هواداران کار را برای شهرداری ارومیه سخت کرده بود، اما نماینده ارومیه با کمک بازیکنان ملی پوش و با تجربه خود توانست در مقبال تماشاگران گنبدی نمایش خوبی از خود بگذارد و بازی را به نفع خود تمام کند و با دو پیروزی برابر گنبد به مرحله بعدی صعود کند.

ناظر این بازی محمد حسین شفقی، داور اول: کیوان عابدزاده و داور دوم: وحید پورکاشیان بود.

IMG_9640

همچنین دو تیم بازی را با ترکیب زیر شروع کردند :

جواهری گنبد : مهران زارع، محمد امین حسن زاده،سخی عیدی،هومن باقری،احمد بابایی،حمید محمد آلق(لیبرو)،صمد اکبری

شهرداری ارومیه : شهرام محمودی-نیکولوف، میلاد عبادی پور،فیاضی،ورمیگلیو،عبدالرضا علیزاده(لیبرو)-حامد رضایی

IMG_9632

در ست های اول و دوم این بازی شاگردان بای محمد دوجی کمی بی تمرکز ظاهر شدند و بازی خوبی نکردند اما در ست سوم جواهری با حمایت تماشگران خود توانست بازی خوبی نسبت به دو ست قبل به نمایش بگذارد و پیروز این ست باشد.

در ست چهارم نیز جواهری به بازی خوب خود ادامه داد ،اما شهرداری ارومیه بواسطه بازیکنان باتجربه و ملی پوشی که دارد توانست این ست را اداره کند و در نهایت پیروز این بازی باشد .

IMG_9709

حواشی این بازی :

*در ابتدای این بازی و قبل از شروع مسابقه یک دقیقه سکوت به احترام رحیم پناهیها یکی از کارمندان با سابقه فدراسیون والیبال در سالن حکمفرما شد.

*در زمان گرم کردن بازیکنان و نیز بین ست ها، از سوی مسئولین بازی در سالن موسیقی پخش شد که پخش آهنگ محسن یگانه خواننده گنبدی مورد توجه قرار گرفت.

* مسئولین و بازیکنان باشگاه تعاون نیز برای مشاهده این بازی در سالن حضور داشتند و این بازی را از نزدیک مشاهده کردند.پیش از این نیز باشگاه تعاون طی بیانیه ای از هواداران گنبدی خواسته بود تا برای حمایت از باشگاه جواهری به سالن بروند.

*حدود ۴ هزار تماشاگر گنبدی این بازی را از نزدیک مشاهده کردند.

*میلاد عبادی پور بازیکن جوان ارمیه در ست دوم این بازی مصدوم شد و نتوانست بازی را ادامه دهد و نظری افشار بازیکن با تجربه ارمیه بجای او بازی کرد.

* در ست چهارم بازی نیز هومن باقری  بازیکن جواهری بدلیل سقوط بد به زمین مصدوم شد.

*در پایان بازی نیز هواداران برای گرفتن عکس یادگاری و…در جلوی در رختکن ارمیه جمع شده بودند و خروج از رختکن را برای بازیکنان ارومیه مشکل کرده بود.

 IMG_9678

IMG_9629

IMG_9627

IMG_9649

IMG_9659

IMG_9658

IMG_9652

IMG_9666

IMG_9667

IMG_9670

IMG_9674

IMG_9679

IMG_9676

IMG_9687

IMG_9706

IMG_9709

IMG_9721

IMG_9715

IMG_9712

IMG_9789

IMG_9655

IMG_9777

گزارش از : محسن علیپور

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.