1398-04-23 14:15
899
0
64370
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان :

جشن میلاد امام رضا (ع) در بیش از ۲۰۰ روستای گلستان برگزارشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) در بیش از ۲۰۰ روستای استان خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ذوق و سلیقه مردم در صحنه‌ها کارساز است و این مهم موجب شد، دهه کرامت در استان با شکوه بیشتری برگزار شود.

وی افزود: حضور خدام حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) در استان باعث شور، شعف و نشاط معنوی در جامعه شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مردم ما زندگی و روزگار خود را با خاندان و اهل بیت پیامبر (ص) می‌گذرانند و اعتقاد عمیق و صمیمی از سوی مردم نسبت به امام رضا (ع) وجود دارد که ایشان را همه هستی خود می‌دانند.

ولی نژاد ادامه داد: مردم بدون یاد امام رضا (ع) زندگی نمی‌کنند و حیات خود را مدیون ایشان می‌دانند و امام رضا (ع) تنها متعلق به شیعیان نیست.

وی تصریح کرد: به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت کاروان سفیران کریمه اهل‌بیت (ع) و کاروان زیر سایه خورشید وارد استان شد که سعی کردیم سخنان گوهر بار ائمه معصومین (ع) به خصوص امام رضا (ع) در قالب این کاروان را در جامعه بیشتر ترویج کنیم.

ولی نژاد یادآور شد: در دهه کرامت امسال صدها برنامه چون جشن، گردهمایی و نشست برگزار کردیم که برای اجرای این برنامه‌ها همکاری خوبی از سوی دستگاه‌های مربوطه، دفتر نماینده ولی‌فقیه استان، تشکل‌های دینی، استانداری و خود مردم صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه جشن میلاد امام رضا (ع) در بیش از ۲۰۰ روستا و بیش از صدها هیئت مذهبی و مساجد شهرستان‌های استان گلستان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.