1394-07-15 15:35
1810
3
21640
در دانشگاه علوم پزشکی اتفاق افتاد؛

اخراج دانشجوی محجبه از کلاس به جرم پوشیدن چادر/ گستاخی به سبک کالج های فرانسه در کرمانشاه

استاد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دانشجوی محجبه را به دلیل داشتن پوشش چادر از کلاس اخراج کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از  مرصاد، بکی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دختر محجبه دانشجو را به دلیل داشتن پوشش چادر از کلاس درس اخراج کرد.

این دختر دانشجوی رشته پزشکی که برای شرکت در کلاس درس فیزیولوژی حاضر شده بود با خواست گستاخانه استاد مبنی بر برداشتن چادر از سرش مواجه می شود که پس از امتناع، ازکلاس اخراج می شود.

استاد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به بهانه اجباری بودن روپوش آزمایشگاه اصرار بر برداشتن چادر می کند و دختر دانشجو در حالی که روپوش آزمایشگاه را نیز پوشیده است با کنایه های استاد مذکور و در نهایت اخراج خود از کلاس مواجه می شود.

این اقدام ضد اخلاقی و ضد دینی استاد دانشگاه کرمانشاه که بیشتر به سلب آزادی اعتقادات دینی در کالج های فرانسه شبیه است در حالی است که بسیاری از دانشجویان محجبه رشته های پزشکی با پوشش کامل چادر در کلاسهایی که عموما مختلط هم هستند حاضرمی شوند.

این اهانت و گستاخی روشن استاد مذکور باید توسط روسای دانشگاه و مراجع ذیربط پیگیری شده تا از تکرار آن جلوگیری شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حسین خوارزم

درود بر شرافت بانویی که حجابش رو نفروخت .... در پناه حضرت زهرا (س) موفق و موید باشی انشاالله.

0
0
پاسخ
1394-07-15 19:21
خبرنگار

نباید یک طرفه به قاضی رفت!واقعا شما در کدوم بیمارستان یا مرکز درمانی دیده اید که کادر درمانی چادر داشته باشند. واقعا درست است،؛ اون خانم در اتاق آزمایشگاه می بایست چادر خود را در بیاورد. نه خدایی تا حالا کدوم کادر درمانی را دیدید که با چادر به مردم خدمت رسانی کند. تو رو خدا دنبال سوژه برای آبرو بردن نباشید. به نظر من اون استاد حرف منطقی زده است.

0
0
پاسخ
1394-07-15 20:11
ddfdf

استاد حق داشت خوب این خانم بعدن دکتر بشه چطوری هم چادرش را جمع و جور کنه هم به به جراحی و کارهای پزشکی برسد خوب چادر دست و پا گیره علم پرشکی هم با سلامتی انسانها سرو کار دارد .چه اشکالی داشت با یک مقنعه بلند و روپوش محجبه سرکلاس می نشست خیلی از مشاغل دیگه هم همین طور مثلا فکر کنید یک پلیس زن با چادر بره دنبال مجرم تا بخودش بیاد مجرم فرار کرده اینها واقعیت است خدای ناکرده جسارت نیست

0
0
پاسخ
1394-07-16 06:22

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.