1394-07-15 03:16
3245
0
21614
ده نکته اساسی که مفتی ها باید بدانند ؛

دلواپسی مفتی ها از حملات کوبنده روسیه علیه داعش / درخواست جالب 12 مفتی سعودی : اعلام جهاد علیه ایران و روسیه / پوتین : ابوبکر بغدادی را زنده می خواهم

این مفتی ها و اربابان سعودی آنها که همین دو هفته پیش افتضاح بزرگ منا را پیش آوردند و 8 هزار مسلمان را با لب تشنه کشتند و حتی یک قطره آب ندادند چطور داعیه دار حمایت از کشورهای مسلمان و سنی ها شده اند ؟

به گزارش گلستان ما ؛" وایس نیوز نوشت: دوازده تن از مفتی های عربستان سعودی خواستار جهاد علیه ایران، روسیه و دولت سوریه شدند. این افراد طی بیانیه ای آورده اند: جنگجویان سوریه در حال دفاع از کل امت اسلام هستند، به آنها اعتماد کنید و از آنها حمایت کنید، چراکه اگر شکست بخورند، خدای نکرده،  نوبت باقی کشورهای سنی خواهد شد.

 هفته گذشته، روسیه حملات هوایی علیه نیروهای تروریستی در سوریه را آغاز کرذ. کرملین که از حامیان دولت بشار اسد است اعلام داشته است که می خواهد داعش را تضعیف کند.

 عربستان سعودی همراه با ترکیه و دیگر کشورهای خلیج فارس از شورشیانی که قصد براندازی اسد را داشته اند، حمایت کرده و حملات روسیه را محکوم کرده اند. این مفتی ها،  بمباران روس ها را جزئی از حملات صلیبی ها به شمار آورده اند."

ده نکته و سوال اساسی :

نکته اول : این مفتی هایی که فتواهایشان بر مبنای خیار و موز است و ارزش چندانی ندارد و حتی قدرت جابجاشدن در یک فضای چند متری را ندارند چطور می خواهند با روسیه و مهمتر از آن ایران جهاد کنند؟

نکته دوم : این مفتی ها و اربابان سعودی آنها که همین دو هفته پیش افتضاح بزرگ منا را پیش آوردند و 8 هزار مسلمان را با لب تشنه کشتند و حتی یک قطره آب ندادند چطور داعیه دار حمایت از کشورهای مسلمان و سنی ها شده اند ؟

آمارها نشان می دهد که بخش اعظمی از کشته شدگان منا سنی بودند و حتی 49 جانباخته استان گلستان نیز از ترکمن های عزیز و اهل سنت ما بودند پس چرا به آنها آب ندادید و به آنها رسیدگی نکردید تا حداقل از عمق فاجعه بکاهید .

نکته سوم : شما مفتی ها چرا وقتی مردم یمن ، بحرین ، عراق ، افغانستان ، لبنان ، فلسطین و سایر کشورها علیه حاکمان نالایق خود خروج می کنند آنها را شورشی و اوباش می خوانید اما داعشی های آدمکش را امت اسلام می خوانید و این نشان می دهد که شما هم مثل آنها هستید و البته حمایتهای سالهای گذشته شما از این جریان به خوبی این نکته را اثبات می کند .

نکته چهارم : دولت روسیه با سوریه توافق نامه برای دفاع از حریم این کشور دارد و در فضایی که آمریکا به دروغ با داعش مبارزه می کرد و از پشت صحنه آنها را حمایت ، این روسیه بود که جنگ واقعی علیه داعش را آغاز کرده و پوتین رئیس جمهور روسیه گفته : ابوبکر بغدادی را زنده می خواهم و با این کار می خواهد مبارزه واقعی با تروریسم را به اوباما بفهماند .

نکته پنجم : شما که سالهای سال در رفاه و خوشگذرانی حاصل از ثروتهای باد آورده نفت بودید و ارتش کشورتان را یمنی ها و سایر کشورها تشکیل می دهند چگونه می خواهید با کشوری چون روسیه بجنگید که این همه سلاح و تجهیزات نظامی و سربازان ورزیده دارد ؟ هیچ فکر کرده اید چطور در مقابل ایران مقتدر و موشکی می خواهید بایستید ؟

نکته ششم : داعش فکر می کرد روزگار همواره بر وفق مراد آنهاست و این جاده ای که در پیش گرفتند فقط سرازیری و فتح الفتوح می باشد اما زهی خیال باطل که ممکن است روزی این جاده به سربالایی بیفتد و امروز همان روز است که داعش پا به فرار گذاشته و مواضع خود در سوریه را ترک می کند . امیدواریم این حرکات کوبنده در عراق هم تکرار شود تا خاورمیانه برای همیشه از شر ارتجاع پست و آدمکشی مدرن این جریان خبیث راحت شود.

نکته هفتم : موضع گیری این جریان که تا قبل از حملات روسیه به داعش خاموش بودند اما امروز به تکاپو افتاده اند نشان می دهد که بمب همانجایی افتاده که می بایست بیفتد و دقیقا صدا از افرادی بر می خیزد که از جریان داعش حمایت می کردند . امروز ترکیه ، عربستان و حامی قلدرشان آمریکا از حملات روسیه ناراحتند . در عرصه داخلی هم افرادی چون مولوی عبدالحمید از این قضیه ناراحت است و معتقد است روسیه نباید مردم سوریه را بکشد .

اما جناب عبدالحمید چرا وقتی این همه مردم مسلمان سر بریده می شدند و بسیاری نیز آواره شده و به اروپا پناه می بردند ، چرا جنایات داعش را محکوم نکردید؟

تکته هشتم : شما فعلا دنبال جهاد با ایران و روسیه نباشید چرا که از قدیم گفته اند کبوتر با کبوتر ، باز با باز ، فعلا همین یمنی که شروع کرده اید را تمام بکنید بعد به فکر نجات امت اسلامی از جنگ های صلیبی باشید ؛ یک تشر رهبر معظم انقلاب شورشی در قلبهای سست شما ایجاد کرد، چطور می خواهید در مقابل جنگنده ها و موشک های ایرانی دوام بیاورید در حالی که جان خود را خیلی دوست دارید و پولهایتان در بانک های اروپایی است !

نکته نهم : بنظر می رسد مشکل اصلی جهان اسلام و منطقه خاورمیانه همین شماها هستید وگرنه صلح و امنیت خیلی زودتر از اینها به منطقه سلام می کرد . شماها امن ترین جای عالم یعنی خانه خدا را به ناامن ترین مکان عالم تبدیل کردید حال داعیه دار دفاع از مسلمانان شده اید جای تعجب دارد !

نکته دهم : خون های زیادی از جوانان پاک و معصوم ایرانی توسط داعش ریخته شده و سوالات و شبهات زیادی در این زمینه وجود دارد که به موقع می توان آنها را بیان کرد و امیدواریم برای تک تک آنها جواب داشته باشید ...

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.