1394-07-18 16:20
7449
6
21601
سالاری تحت فشار رفت ؛

استعفای مشاور جوان طرفدار شجریان فرمانداری علی آباد کتول + متن استعفا نامه

محمد صادق سالاری مشاور جوان فرماندارعلی آباد کتول بعد از بیش از یکسال فعالیت در این حوزه استعفا داد.

به گزارش گلستان ما ؛ محمد صادق سالاری همان جوان اصلاح طلب پرشور که در جمع فعالان اصلاح طلب با کرباسچی نطق هیجانی و از قبل تعیین شده را قرائت کرد ، همان کسی که در مغازه اش عکس شجریان را نصب کرده بود و همان جوانی که اصلاح طلبان علی آباد اینقدر روی او مانور می دادند استعفا کرد.

استعفایی که گفته می شود به دلایل کاری و مشغولیت بوده اما به اذعان برخی منابع خبری این استعفا چندان هم به اختیار سالاری نبوده و برخی فشارها باعث این کار شده است .

شاید بیشترین فشار از ناحیه درونی خود سالاری بود که فهمید شاید در معادلات فرمانداری علی آباد مهره مهمی به حساب نمی آید ، علیرغم اینکه دوستان وی مدعی اند کارهای خوبی توسط سالاری در این مدت در علی آباد انجام شده است .

برخی افراد هم اعلام کرده اند با توجه به انتخابات پیش رو و تفرق کاندیداها و به تبع نیروهای زیرمجموعه اصلاح طلب شهرستان ، این موضوع باعث شکاف بین آنها شده و سالاری هم تحت فشار همین نیروهای درون سازمانی که به سمت فردی خاص تمایل دارند ، اقدام به استعفا نموده است .

 به هر حال استعفای این مشاور جوان که یکی از مهره های اصلی گروه مشاوران جوان استان بود نشان دهنده شکست و بن بست تفکر مشاورین جوانی بود که مبنای آن در استانداری با گرایشات سیاسی چیده شده بود و پس لرزه های آن درسایر فرمانداریها نیز شنیده شده است .

شاید سالاری این روزها نیاز به استراحت دارد تا بیشتر تفکر کند که در آینده با چه گروه و جریانی همفکری و مشاوره کند و شاید این روزها که وقت بیشتری دارد گوش کردن به اهنگ های شجریان به وی آرامش بیشتری دهد و اگر دست به قلم شود می تواند خاطرات زمان کودکی اش در زمان اصلاحات و سازندگی را روی کاغذ بیاورد ، تا دفعه بعدی که کرباسچی یا ممهان عزیزی از پایتخت آمد قرائت کند.

متن استعفا نامه محمد صادق سالاری :

photo 2015-10-06 15-01-51

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مارسا

سلام.نگارشی قوی تر از این متن ساده از یک مشاور جوان فرماندار انتظار داشتم.آرزوی موفقیت برای تمام جوانان کشورم

0
0
پاسخ
1394-07-18 18:08
عبدالله

در آستانه برگذاری انتخابات سیاستمداران با ایجاد اتمسفر سیاسی ؛اجتماعی خاص برای تحریک وانگیزش مردم بخصوص جوانها ؛شعارهای جذاب وعوام پسندوغیر واقعی را مطرح میکنند.که انتظارات کاذبی را بخصوص در بین جوانان ایجاد میکنند. که التهاب ایجاد شده ؛پس ازپیروزی فروکش نموده ؛وافرادی که شعارهای انتخاباتی را باور نموده؛ وبرای عملیاتی شدن آن زحمات وهزینه های فراوانی را متقبل شده بودند. به یکباره با آوار انتظارات خویش روبرو شده؛ وبه عنوان معترض شدیدترین انتقادات را به بانیان شعارهای مطرح شده به عمل می آورند وپس از مدتی دچار یاس وناامیدی وگوشه نشینی وعزلت گزینی میشوند. به همه ی جامعه شناسان توصیه میکنم شرائط سیاسی واجتماعی جوانان پرشور وفعال ستاد روحانی در شهرستانهای استان گلستان را به عنوان پروژه مطالعاتی در بازه ی زمانی حداقل هفت ساله برسی نمایند. ونتایج بدست آمده را به اطلاع مقامات ومسئولان محترم استان وکشور برسانند.تا بدانند شعار بدون عمل ورفتارهای پارادوکسیکال چه برسرتوان وانرژی مضاعف جوانان ما می آورد.

0
0
پاسخ
1394-07-19 04:45
کشیری

سلام.گویا مشاور جوان رامیان آقای میرخاندوزی هم از مشاور جوانی فرمانداری رامیان استعفاء دادن...

0
0
پاسخ
1394-07-19 11:21
عابد مقصودلو

با سلام و دعای خیر برای جناب محمد صادق سالاری زارع آرزوی موفقیت دارم.

0
0
پاسخ
1394-07-19 14:52
محسن

در مورد مشاور باتوان هم این موضوع خالی از لطف نیست خیلی از ادارات هنوز مشاور بانوان هم ندارند مثلا شنیدیم کردکوی یک سالی و نیم است که مشاور بانوان ندارد نمی دانیم شاید تصمیم سختی است که انتخاب نمی کنند

0
0
پاسخ
1394-07-20 04:50
ع.ب

استعفاش به خاطر این بوده که می خواسته سبزوار کاندیدای مجلس بشه . هیئت اجرایی ردش کرده بود ولی شورای نگهبان تاییدش کرد.

0
0
پاسخ
1394-11-17 11:10

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.