1394-07-14 10:45
2294
0
21592
تسلیت به جامعه دانشگاهی گنبدکاووس:

جانباختن مهندس عبدالباقی گل چشمه داماد شهید و دانشجوی ارشد دانشگاه در فاجعه منا

پیکر مهندس عبدالباقی گل چشمه دانشجوی ارشد دانشگاه گنبدکاووس که اسم او در لیست مفقودین حادثه منا قرار داشت روز گذشته وارد استان و با شکوه خاصی در گنبدکاووس تشیع و به خاکسپاری شد.

به گزارش گلستان ما ؛ منصور خرمالی کارپرداز دانشگاه گنبد کاووس و از اقوام عبدالباقی گل چشمه دانشجوی جانباخته در منا درگفتگو با "دانشجو سلام "با ابراز تاسف از خبر جانباختن گل چشمه گفت: عبدالباقی گل چشمه متولد 1359 دانشجوی ارشد فیزلوژی دام و کارمند جهاد کشاورزی شهرستان آزاد شهر بود.

وی تصریح کرد: گل چشمه داماد شهید نوری خرمالی که بهمراه مادر خانم خود به سرزمین وحی اعزام شده بود ،در حادثه مرگبار منا مادرخانم وی در همان ابتدا جزو کشته شدگان اعلام شد اما گل چشمه در لیست مفقودین قرار داشت تا اینکه روز یکشنبه خبر جانباختن ایشان به خانواده اعلام شد و پیکر مطهر این دانشجوی ارشد روز گذشته در گنبد کاووس با حضور دانشگاهیان و مردم با شکوهی خاصی تشیع و خاکسپاری شد.

image 1216 full

خرمالی افزود: گل چشمه فردی خنده رو و مهربان بود و پشتکار و جدیت او در جهاد کشاورزی شهرستان آزادشهر موجب شد خیلی زود اعتماد مسئولین را جلب نماید.

شایان ذکر است: از مهندس گل چشمه 3 فرزند ، 7ساله، 12 و 2 ساله به یادگار مانده است .

در پایان دانشجو سلام عروج ملکوتی دانشجوی ارشد دانشگاه گنبد کاووس را به جامعه دانشگاهی و خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و بریا بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل طلب می نماید.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.