1394-04-13 14:02
1036
0
17109
در صحن علنی شورا مطرح شد:

انتقاد پزشکپور از حضور آقایان در پارک اختصاصی بانوان گرگان / بنام خانم ها بکام آقایان !

عضو شورای شهر گرگان از حضور اقایان در پارک اختصاصی بانوان گرگان انتقاد کرد و گفت: متاسفانه حضور برخی جوانان مجرد و موتورسواران برای بانوان مزاحمتهایی ایجاد کرده است.

به گزارش گلستان ما ؛ علیرضا پزشکپور رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای شهر گرگان در جلسه علنی امروز شنبه 13 تیرماه 94 اظهار کرد: پارک بانوان گرگان با هزینه ای بالا در بلوار صیاد شیرازی برای بانوان ساخته شده است اما شاهدیم که آقایان هم در آن رفت و آمد دارند.

پزشکپور افزود: من تا چند شب پیش فکر می کردم که این پارک اختصاصی بانوان است و آقایان را راه نمی دهند به همین دلیل تمایلی برای رفتن به این مکان نداشتم اما در یک بازدید سرزده متوجه شدم که اینجا آقایان و خانم ها با هم از این پارک استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه این پارک نواقصی دارد تصریح کرد: آبخوری در این پارک وجود ندارد و از طرفی لامپ چراغ های برق ساعت 11 شب خاموش می شود و بعد از خاموشی برق تعدادی از جوانان با پهن کردن بساط ایجاد مزاحمت می کنند.

عضو شورای شهر گرگان گفت: متاسفانه ورودی پارک طوری است که شبها بین 200 تا 300 موتورسوار وارد پارک شده و جولان می دهند  و باعث ناراحتی و مزاحمت خانواده ها و بانوان می شوند.

علیرضا پزشکپور اذعان کرد: از شهردار می خواهم به نواقص این پارک توجه کند و از طرفی نیروی انتظامی هم در ایجاد امنیت در این نقطه همت گمارد چرا که حضور نیروی انتظامی بی شک می تواند تاثیرگذار باشد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از شهردار خواست در ساختن روگذر و زیرگذر تناسب را رعایت کند.

پزشکپور گفت: طوری نباشد که شهر فقط زیرگذر یا روگذر باشد و تناسب بین این دو می تواند زیبایی های شهر را دو چندان کند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.