1394-04-13 16:58
1712
0
17102
فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی خبر داد:

دستگیری سارقان احشام هنگام سرقت در کردکوی

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی از دستگیری دو سارق حرفه ای و کشف 4 رأس احشام سرقتی خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، سرهنگ محمود علی فر در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در روستاهای اطراف شهرستان کردکوی، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی در خصوص شیوه و شگرد سرقت های انجام شده، ردپای دو سارق که از شهرستان های مجاور در این شهرستان وارد و اقدام به سرقت می کردند مشخص شد.

سرهنگ علی فر بیان کرد: با رصد سارقان و هوشیاری پلیس، در زمانی که سارقان وارد یک دامداری شده و اقدام به بستن دست و پای 4 رأس گوسفند کرده بودند و قصد بارگیری و انتقال آنان را داشتند، در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی، دستگیر و احشام سرقتی از آنان باز پس گرفته شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این زمینه پرونده تشکیل و متهمان به مقام قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی با تأکید بر لزوم توجه دامداران به توصیه های پلیس گفت: متأسفانه علی رغم تأکیدات بسیار زیادی که پلیس در استفاده از تجهیزات ایمنی به دامداران اعلام می کند، بعضی از دامداران به این مهم توجه لازم را ندارند.

وی در پایان ابراز کرد: عدم توجه به توصیه های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی برای نگهداری از احشام و اعتماد بیش از حد به افراد ناشناس، از عواملی است که زمینه ساز بروز سرقت از دامداری ها می شود که لازم است شهروندان در پیشگیری از سرقت توجه به توصیه های پلیس را مورد تأکید قرار دهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.