1394-04-13 08:33
1981
0
17085
توضیحات معاون استاندار گلستان در خصوص:

بازداشت یک مقام اجرایی استان / وجود طلای تقلبی در بازار/ واریز شدن پول های غیر متعارف به حساب برخی ها در گلستان

معاون استاندار در خصوص بازداشت یک مسئول استانی گفت: این فرد مسئول استانی نبوده و مسئول یک NGO استانی است و جالب اینجاست که دستگاه قضایی دنبالش نبوده بلکه دولت و مسئولین مالیاتی کشور به دلیل فرار مالیاتی پیگیر قضیه بودند .

به گزارش گلستان ما ؛ علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در جمع خبرنگاران در جواب سوالی مبنی بر دستگیری یکی از مقامات اجرایی استان گفت: فعلا بحث اتهام این فرد مطرح می باشد و هنوز مسئولین قضایی استان چیزی در این خصوص اظهار نظر نکرده اند.

طهماسبی افزود: بعد از اینکه به فردی اتهام زده می شود این فرد حق دارد از خود دفاع کند و چون مشخص نیست که وی متهم است یا نه ، نمی توان سخنی در این باره گفت.

وی اشاره کرد: این فرد مسئول استانی نبوده و مسئول یک NGO استانی است و جالب اینجاست که دستگاه قضایی دنبالش نبوده بلکه دولت و مسئولین مالیاتی کشور به دلیل فرار مالیاتی پیگیر قضیه بودند .

معاون استاندار گلستان این موضوع را نیز اضافه که بازداشت این فرد بصورت موقت است.

علی اصغر طهماسبی همچنین در خصوص احتمال وجود طلای تقلبی در بازار گفت: طلاهایی که بارکد ندارند شک نکنید قلابی هستند و در هنگام خرید حتما به بارکد توجه کنید.

وی تاکید کرد: تشخیص طلای تقلبی به این صورت است که با زدن قیچی متوجه گرد و خاک ، سیمان و یا آب داخل آن می شوید .

این مقام مسئول تاکید کرد: ذیل هر طلا بارکدی وجود دارد که می توان از طریق آن به آدرس و سازنده طلا پی برد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در خصوص وضعیت بیمه خبرنگاران نیز گفت: شخصا به آقای فضیلت نامه زدم و حضورا هم گفتم که مشکل خبرنگاران را در اسرع وقت حل کنید.

طهماسبی با بیان اینکه از وضعیت اسف بار مطبوعات استان خبر دارم تصریح کرد: تا این قضایا درست نشود این موضوع را رها نخواهم کرد و از مسئولین امر جواب این موضوعات را پیگیر خواهم شد.

وی در خصوص سالم سازی مالی و مبارزه با پولشویی نیز اضافه کرد: به برخی از حساب های استانی پول های غیر متعارف واریز می شود و این موضوع در شورای تامین استان گلستان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.