1394-01-17 16:07
2074
0
12885
عصر امروز رخ داد:

پیروزی دانشگاه آزاد صدرنشین در ورزشگاه خالی از تماشاگر برابر شهرداری گرگان

در اولین دیدار شهرداری گرگان در دور برگشت مسابقات لیگ حرفه ای بسکتبال کشور تیم صدر نشین یعنی دانشگاه آزاد در ورزشگاه خالی از تماشاگر گرگان توانست میزبان خود را شکست کند.

به گزارش گلستان ما ؛ از هفته دهم رقابت های لیگ حرفه ای بسکتبال تیم های شهرداری گرگان و دانشگاه آزاد تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری تیم تهرانی به پایان رسید.

این بازی که در سالن خالی از تماشاگر امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد با نتیجه ۷۴ بر ۶۲ به سود تیم صدرنشین لیگ حرفه ای خاتمه یافت.

جعفر محمدپور به عنوان سرداور به همراه محمد شهمیرزادی و نصر سعیدی نیا کار قضاوت و منصور انبه به همراه حمید کیان ارثی وظیفه نظارت بازی را بر عهده داشتند.

تیم میزبان تنها در کوارتر سوم و با نتیجه ۲۰ بر ۱۷ توانست به برتری دست یابد و در کوارترهای نخست، دوم و چهارم را به ترتیب با امتیازهای ۱۷ بر ۱۰، ۱۷ بر ۱۴ و ۲۳ بر ۱۸ مغلوب تیم میهمان شد.

بازی رفت دوتیم ۲۷ بهمن در تهران با نتیجه ۷۸ بر ۶۴ به سود دانشگاه آزاد به پایان رسیده بود.

با این نتیجه، شهرداری پنج پیروزی و چهار شکست در کارنامه دارد و با ۱۴ امتیاز در مکان چهارم جدول باقی ماند. دانشگاه آزاد نیز با هشت پیروزی و تنها یک باخت ۱۷ امتیازی شد و مکانش در صدر جدول را استحکام بخشید.

شهرداری گرگان پنجشنبه ۲۰ فروردین در اصفهان با پمینا مصاف می دهد و دانشگاه آزاد با قرعه استراحت مواجه است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.