1393-11-11 06:35
1557
1
9640
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تشریح کرد :

برنامه های نهایی دهه فجر در استان گلستان

مردمي بودن ، مهمترین هدف برگزاري برنامه های دهه مبارک فجر در استان گلستان است .

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام احمد رضا احمدی در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه های دهه مبارک فجر در استان گلستان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان به عنوان قرارگاه برنامه های دهه مبارک فجر در استان گلستان عمل می کند که این برنامه ها در قالب 32 کمیته به وظایف خود عمل خواهند کرد.

وی گفت: در خلال این کمیته ها ، دو جلسه کلان استانی با حضور استاندار گلستان برگزار گردید و در 14 شهرستان با حضور مسئولین و دبیران اجرایی کمیته های دهه فجر مشخص شدند.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: در کمیته های دهه مبارک فجر ، بالغ بر 5 هزار برنامه پیش بینی و اجرایی خواهد شد که محتوای این برنامه ها ، فرهنگی ، هنری ، علمی و ورزشی می باشد.

مردمی بودن، مهمترین هدف برگزاری برنامه های دهه فجر در گلستان

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان در پاسخ به این سوال که محور برنامه های اعلام شده از سوی این نهاد چه کسانی خواهند بود گفت: محور مخاطبین ما ، جوانان ، نوجوانان و نسل جدید می باشد که مردمی بودن این برنامه ها مهمترین هدف برگزاری این دهه در استان می باشد.

وی برنامه های دهه فجر را در قالب نمایشگاه های هنری ، فرهنگی ، ورزشی ، جشنواره های ادبی ، برپایی مراسمات انس با قرآن ، دعوت از قاریان برجسته ملی و بین المللی ، برگزاری نشست تقریب بین مذاهب و سایر برنامه های متنوع دیگر دانست و گفت: برگزاری مراسم نمادین استقبال از امام خمینی (ره) در فرودگاه گرگان و فرودگاه کلاله در روز یکشنبه ساعت 8 صبح ، نواختن زنگ انقلاب در سراسر مدارس استان بصورت متمرکز در روز 12 بهمن در ساعت 9 صبح ، دیدار با خانواده شهدا ، فضا سازی شهری ، مراسم نورافشانی و بانگ « الله اکبر» در سراسر استان در شب 21 بهمن ، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، برگزاری جشنواره شعر دفاع مقدس، برگزاری مسابقات جام انقلاب در شهرستانها و برگزاری راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در سراسر استان گلستان از مهمترین برنامه های این نهاد در دهه مبارک فجر می باشد.

حجت الاسلام احمدی از برگزاری 250 برنامه در مساجد سراسر استان گلستان در این ایام اشاره کرد و گفت: مساجد در این ایام حکم یک پایگاه را خواهند داشت که مروجین و علماء اعزامی از مرکز به سخنرانی در پیرامون مباحث انقلابی خواهند پرداخت.

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان با موثر دانستن نقش بانوان در این ایام، افزود: برنامه بانوان با مدیرت کمیته بانوان می باشد که 300 برنامه با محوریت همایش خانواده و سبک زندگی و همچنین ترویج سبک زندگی در اسلام خواهد بود.

افتتاح 935 پروژه عمرانی در استان گلستان

وی از افتتاح 935 پروژه عمرانی در دهه مبارک فجر در استان خبر داد و تصریح کرد: در ایام دهه فجر 935 طرح به ارزش 450 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

حجت الاسلام احمدی با تاکید بر اینکه برنامه های دهه مبارک فجر نباید برای مردم ایجاد مزاحمت کند افزود: دستگاههای اجرایی ملزم به رعایت حقوق مردم در این ایام می باشند و نباید به گونه ای رفتار کنند که بازتاب منفی در جامعه به وجود آید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

seraj57

سلام،به وبلاگ قلم فردا سر بزنیدبا یادداشت جدید به روز شد.ghalamfarda.persianblog.ir

0
0
پاسخ
1393-11-09 13:16

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.