1393-11-09 13:21
2119
1
9597
جعفری در حاشیه اولین دوره خبرنگاری بسیج رسانه گلستان؛

مقابله با ‏جنگ نرم دشمن اصلی ترین وظیفه رسانه هاست / استقبال خوب خبرنگاران از اولین دوره خبرنگاری بسیج رسانه

مسئول بسیج رسانه استان گلستان تلاش در مقابله با ‏جنگ نرم دشمن را از اصلی ترین وظیفه رسانه ها دانست و گفت: تعداد خبرنگاران مهم نیست، مهم قلم، اندیشه و تفکر ‏آنها است که در جبهه انقلاب اسلامی در برابر جبهه استکبار ایستاده اند.

علی محمد جعفری مسئول بسیج رسانه استان گلستان در حاشیه برگزاری اولین دوره خبرنگاری بسیج رسانه گلستان در گفتگو با خبرنگارگلستان ما با اشاره به اهمیت اخلاق رسانه ای تاکید کرد: این مهم در راس فعالیت های بسیج رسانه استان گلستان قرار دارد و تاکنون نیز دوره های آموزشی اخلاق رسانه به طور مرتب در حلقه صالحین برگزار شده است.

وی در ادامه با بیان اهمیت سواد رسانه ای و نحوه استفاده از رسانه های نوین در بین خبرنگاران اشاره کرد و افزود: این دوره جهت آگاهی بخشی به جامعه رسانه ای گلستان در مقابل موج منفی رسانه های بیگانه و شبکه های اجتماعی مخرب و بالا بردن سطح علمی و حرفه ای خبرنگاران طراحی و برنامه ریزی شده است.

مقابله با ‏جنگ نرم دشمن را از اصلی ترین وظیفه رسانه ها

مسئول بسیج رسانه گلستان تلاش در مقابله با ‏جنگ نرم دشمن را از اصلی ترین وظیفه رسانه ها دانست و گفت: تعداد خبرنگاران مهم نیست، مهم قلم، اندیشه و تفکر ‏آنها است که در جبهه انقلاب اسلامی در برابر جبهه استکبار ایستاده اند.

وی با اشاره به ماهیت دینی و ارزشی انقلاب اسلامی ایران که در راسش ‏مرجعیت دینی بوده ، خاطرنشان کرد: این انقلاب همواره مورد هجمه تهدیدات در حوزه های مختلف بوده و دشمنان با تهدیدات نرم و ‏تهدیدات فرهنگی و شبیخون فرهنگی درصدد تخریب آن هستند.‏

جعفری با تاکید بر اهمیت رسانه در جامعه امروز تصریح کرد: رسانه ها باید پیام حاوی اسلام ناب و ارزشهای جامعه را به دنیا منتقل کنند تا دشمنان اسلام نتوانند به ارزش های اسلامی بی حرمتی نمایند.

مسئول بسیج رسانه گلستان وظایف رسانه ها را امروز پیشگیری از برنامه های جدید دشمن ، توجه جدی به نیازهای فکری ، فرهنگی و ارزشهای بومی استان و بالا بردن آگاهی آحاد مردم در جهت شناساندن توطئه های دشمنان و مقابله با جنگ روانی دانست و افزود: در مقابل ‏جبهه رسانه های استکبار جهانی و بنگاه های دروغ پراکنی ، نیروهای رسانه ای انقلاب اسلامی قرار دارند که در ‏دفاع از ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران باتمام توان ایستاده اند‎.

باید از تاثیرگذاری رسانه ها در جهت احیای جامعه و تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی استفاده کرد

وی با بیان اینکه کار رسانه و بسیج از وجوهی شبیه هم هست ، گفت: کار بسیج و رسانه هر دو فرهنگ‌سازی است و رسانه‌ها می تواند با فرهنگ سازی مناسب علاوه بر انتقال روحیه انقلابی به مردم در جهت توسعه فرهنگی استان گام بردارند.‏

جعفری با بیان اینکه امروز مدیریت جامعه توسط رسانه انجام می شود، تصریح کرد: رسانه ها امروز ابزار قدرت و صاحب نفوذ و تاثیرگذار هستند و باید از این تاثیرگذاری آنها در راستای احیای جامعه و تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی استفاده شود.

وی‏ در ادامه خاطرنشان کرد: استان گلستان ظرفیت های بسیاری در حوزه های مختلف گردشگری، کشاورزی دارد که می توان با بهره گیری از این ظرفیت ها و ابزار رسانه و اجرای یک کار تخصصی و رسانه ای منسجم در مسیر ‏معرفی صحیح و دقیق و درنهایت توسعه استان گام برداشت.‏

به گفته مسئول بسیج رسانه گلستان ، آموزش تخصصی حوزه خبرنگاری و رسانه توسط اساتید مجرب این حوزه به بیش از 80 نفر از مدیران مسئول ، علاقمندان و فعالان حوزه رسانه ای که در این دوره حضور دارند ارائه می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

امین اله منتظری

احسنت آقای جعفری خدا قوت

0
0
پاسخ
1393-11-08 19:46

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.